Kaffekaffekaffe


Efter en seg och lite små deppig start på dagen så blev det cykeltur med Sara (där vi spånade vidare på vår hemlighet:)) sen har det bara rullat på..
Mysmiddag m henne och Sofia, prat i mängder, kväll i Smyrna m avslut på condeco m härliga vänner! Fille som ska visa dansmoves, fotbollssnack och massa annat.. Är så glad för staden där alla e gooooa!

Har tyvärr en rejäl släng av halsont, typiskt dåligt!

Dont forget klockorna!

Ahh, viktigast av allt (nästan) ( i detta inlägg..) ( måste sluta skriva så många parenteser) (note to self)
Hör och häpna alla; jag har börjat gilla (dricka) kaffe... ! Än så länge i mocka form men har hänt med enbart (mycket) mjölk i.. Jo jag vet Lollo, du har en hel del att ge igen för..dialekten, kaffet är bara två av sakerna;)

Lots of love!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mlhj! Kan man ana en hemlighet? Vad tror du? Jag tror det. En stor kram!

2012-03-25 @ 10:13:27
Postat av: Lovisa

Matilda, Matilda, jag skulle kunna säga så mycket för att ge igen för alla kommentarer...



Men jag nöjer mig med "Välkommen i klubben, du är efterlängtad" :)

2012-03-27 @ 12:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0