Hur i hela...


Ligger i min nybäddade säng och undrar hur i hela världen jag ska kunna somna med den här hostan..
För att inte tala om hur jag ska kunna prata,äta eller andas imorgon.. Den kommer gå söööööönder om det inte slutar nu!

Spännande på förskolan idag, jag va nog mer exalterad än barnen.. En cirkulerande polishelikopter och senare skåpbil och andra polisbilar..
Barnen förklarade pedagogiskt för mig att det var tjyvar ute..
- va har de tagit då!? (jag, ännu mer pedagogisk m hopp om en minilektion om att ej stjäla..)
- de var på bageriet.. Och snodde ALLA bullar..
- och alla chokladbollar!
- och sen prutta han!

Och där låg hela barnaskaran i en enda stor skratthög.. Orden prutt, fis och rumpa går nämligen inte uttala utan att det händer:) min lektion får helt enkelt vänta till en annan gång, för sen skulle vi ju bygga vulkaner för elefanterna att bo i.. (!?) :)

Love!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MLHJ! Jag är avundsjuk, tänk att vara ung och ha ett sådant jobb, det skulle passa en gammal tant när hon var i din ålder. En STOR KRAM.

2012-03-27 @ 10:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0