Godis-Penicillin


The host va visst både öroninflamation och rejäl förkylning.. Varit hemma från småbusarna igår och idag.. ( konstig känsla, saknar dem minsann lite!)

Well, jag har gottat i mig godis, älska påsk och dragéäggen! Knaprar piller som värsta dealern också:)

Passade på när jag ändå va på Apoteket och köpte den omtalade ricinoljan ( laxeringsolja, HAHAHA!) men nejnej här ska inte skitas, nope! Dränkte hårbottnen min med den istället, har varit en superhype om detta ich jag har velat testa ett tag. Håret ska visst växa mycket snabbare av det. Så massera in laxering i huvet blir min sysselsättning två-tre gånger i veckan:) men oj va mysigt håret blev efter en dusch!! Ger det en månad så får vi se!

Dags att sova och ladda för massa lekar m gobitarna imorgon!

Love!

Tillägg; hur fräscht!?
Min lilla gäst
Och utsikten första dagen som sjukling..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0