Tacksam


För gamla hjärtan, uthålliga föräldrar, tröstande vänner, glädjande vänner, fin bror med svägerska...

Och ganska mycket mer är jag tänker efter:)

Och jag är väldigt tacksam över att jag ( än en gång, hör och häpna) verkligen längtar hem till smålandet och Hemmaboda! Inte på det där 'jag vill heeeeeem'-sättet, utan mer 'oooooo va fiiiiint det ska bli att få komma hem'-sättet! :)

Over and out, back to crazy life på övervåningen!
( idag har vi ätit smörgåsbord på långbord, heybaberibia är ju bara förnamnet:))


Kommentarer
Postat av: Anonym

MLHJ! Om du visste vad det är roligt med varje liten hälsning ifrån dig. Men vad gör du på bilden?KRAM från ghj

2012-06-05 @ 18:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0