Sömn!


Måstemåstemåste sova NU!

Helgen va fin, mys och hänt är vad det i mestadels bestått av. Och bröllopsprat såklart!

Jobb på en annan förskola denna vecka. ( gjort både en och två insikter i att jag fått ett bra jobb på falkgatan! ) ( inte så trevlig personal eller barn på detta stället med andra ord.. ) har hittills hetat ' öh, du' , 'vad det nu va du hette' , 'vikarien' och sist men inte minst 'hon' .. Kärringarna verkar ha synkat ihop sin mens, så kan det gå efter 1000 år på samma ställe.. :)

Idag va d mysfika m girls! Härligt! Träning stod också på schemat ( love it! ) har klippt mig ( 2 ggr ) inte sp nöjd första, helt ok andra när fixade det lite .. Neeej jag måste sova!! Börjar 7.45 imon.. Chop Chop!

Massa kramar och kärlek!


Kommentarer
Postat av: ghj

mlhj, Vad har du gjort av håret? Jag känner inte igen dig. Men jag vänjer mig nog. Kram!

2012-02-22 @ 17:33:47
Postat av: Lovisa

Du kanske inte är nöjd, men jag tycker det var supersnyggt! Shit vilken brud :P

2012-02-22 @ 22:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0