Sjukling..

(Första starstrucken(is that even a word?) idag; GLENN HYSÉN! VI NUDDADE VARANDRA! och min hund åt nästan upp honom, yeaaaaaaah! ringer nog aftonbladet firts thing imorgon! )


Här sitter ett stycke sjukling i sängen. Kikar på diverse serier och underhållningsprogram, har skrollat igenom ALLA program på ALLA kanalers playsidor:)

nästa blir att kika in nya musikalserien 'Smash', spännande! Har ju hört lovord från Lollo så jag längtar!

Helgen har varit bra, den började ju med bugg, ja Inga, i kyrkan..;) Lördagen bjöd (dumt nog) först på spinning, INTE bra för förkylning med halsont, dagens tips! sen blev det second-hand kik med Sara ( the girl typ nextdoor) och en tur ner på stan. sen en heldag med Madde,Ivar och Marcus på fik i Haga och i lite affärer, mysigt! efter en snabb vila begav det sig till stan igen för biljard (!) askul ju!! efter lite nostalgihäng på McDonalds och hemmahäng hos ivar.

söndagen blev urmysig! fnitter på gudstjänsten med Josse, indiskt med vänner och glass i solen med enbenta duvor och solbrillor! avslutet blev också härligt, med Sara. mackfika hos henne och lite Mello för att sen förflytta oss till Madde och helg för så ska det låta..

bra helt enkelt. idag: sängliggandes.

men trotsade sjukdom för en promenad med farmor (!?) Inez:) väldigt mysigt må ag säga, det kommer ske många många gånger igen! var ute typ 40 minuter, tiden bara sprang iväg,men väl hemma låg jag dock deckad i en timme sovandes i sängen...

oj, inte bra att skriva på datorn det bara rusar ju iväg m text..ja ni känner ju mig så..

(har by the way, mor&far hittat massa mys vi kan göra när ni kommer! Hagafika,konstmuseet,teater,fika,promenad längst ån hela vägen till stn från mig....)

hoppas ni alla har det bra, om ni är gamla och kakbakande (GRATTIS Mormor till Semlepriset! (har en guldbakande semelmormor,slå det! ;) ) eller unga pluggandes,jobbandes eller föräldrar! Ni är ju stadiga 7 stycken! :)

KRAM!

(på förfrågan så kommer nu bilder med textförklarningar)

biljard. Ivar,Madde och Joel över bordet. mitten fika i Haga med Markus (som snart flyttar till vårt hood) och Ivar (som drar till bali i två månader om en vecka). och en koncentrerad Josefin. och såklart en proper kyrkmatilda.


Solhäng utanför stadsteatern. Cornelia,Joel,Madde och Josse. double choclate caramel;), och jag i min morgonfrilla..:)

Maddox und mich in da sun! dagens sysselsättning,serietitt, vår nya vän den enbenta duvan (scaryyyyy) och min utsikt idag; SNÖ (!?) hua!

en sista bild på nya kompisen också ju! goset!

 


Kommentarer
Postat av: ghj

Hur mår sjuklingen i dag? Fina bilder! Jag blev sugen på en glass när jag ser hur du frossar. Hälsa farmor! Det var en stilig dam, henne kan du vara stolt över när du är ute och går! Krya på dig mlhj! Kramar i mängder

2012-02-28 @ 10:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0