Lite ensamhet


Det kan det finnas i livet ibland. Jag har bestämt mig för att vara lite mer ärlig och inte bara låtsas för andra, och mig själv att det är så bra så. Inte för att jag inte trivs här eller är glad att jag åkt hit men ,jo, ibland känner jag mig ensam. Dagens dos av ärlighet.

Så då var det en fälla i att tycka lite synd om sig själv, fastna i att sitta ensam en kväll till när ' jag ska ju ändå träffa Madde imon..' men nej nej, jag ringde de kloka tu ich visste redan va de skulle säga ' åk iväg till Smyrna m din kompis det blir trevligt!' sagt och gjort efter lite vek och halv snyft. Smyrna it was. Och vilken succé! Träffade kusin vitamin Richard, min gamla roomie från i våras, Josephine, och en ny vän ( träffat en gång unna på Ikea, vi bor tre dörrar från varann) och två till helgoa tjejer! Dansat bugg, fikat och planerat in två dejter m dessa nya vänner i veckan! Bra där!!!! Knyta kontakter, väldigt påfrestande, utmanande och blottande men cl så trevligt det kan bli!!

Imorgon blir det träning ( spinning) vid tio för tt efter möta upp med granntösen ( hon f rån Ikea, Sara) och gå en sväng på second hand och sen har kg hela dagen och kvällen med Madde. FINT!

Nu blire sömn i min mysiga lilla hörna, mm vill ju bara gosa ner sig utan att bädd upp:)

Hoppas ni mår bra!! Tänker ofta på Er!

Kramkram! ( funderar by the Way på att gå på någon danskurs, typ swing eller lindihopp) och en till ( kommer nog gå till kören igen iaf, de sköningarna jg träffade idag är med hel bunten)

(min dörr, min fina växt, myshörnan och mich!)

Kraaaaaaam!


Kommentarer
Postat av: ghj

Hej mlhj! Vi bara ser och ser på bilden hur söt du är och längtar mer och mer. Du verkar ha haft en trevlig kväll efter nedstämdheten. Hoppas det fortsätter så. En stor kram från oss!

2012-02-25 @ 11:17:59
Postat av: Lovisa

Swing, Lindy hop I love it! Efter alla dessa års väntan på att någon utav mina svenska vänner skulle upptäcka dansen så skulle jag älska att gå ut och dansa med just dig!!!



Jag tänker på dig vännen, och tycker du är stark som vågar och orkar pusha dig själv till att ge sig ut i det okända!



Kram kram

2012-02-25 @ 16:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0