It's back..


The klump och tårarna är tillbaka! Inte så konstigt med tanke på helgen.. Inte de bästa dagarna i mitt liv, nej!
Men beslutet är fattat, det är tungt och jobbigt, men förhoppningsvis blir detta till det bästa.

Har varit MÅNGA förändringar på kort tid, det tar på krafterna vill jag lova, men är så glad att jag valde att flytta! Idag blev dock tröttheten för mycket, bröt ihop som ett litet plockepinn, allt för att jag inte kam virka (!?) haha, tragikomik på den ja!

Men efter ett jobbpass med underbara brukare som kommer och håller en i handen, som ler när man sjunger, som busar och bara är helt älskvärda! Mys!

Veckan kommer bli bra, jag Hr bokat upp mig med massa vänner och allt som får en att bli lite distraherad! :)

Ni är fantastiska och fina! Älskar Er så mycket! ( välkomnar nya läsare som kanske kommit på besök, välkomna :) )


Kommentarer
Postat av: mor

Älskar Dig ängelfia!



Förstår att det är tungt och jobbigt men som ordspråket säger "det kommer alltid sol efter regn". Jag vet det låter klämkäckt men det är sant. Den är så fin lilla rutan...snart kommer du att virka rutor i flygande fart...

KRAAAAM ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2012-02-14 @ 09:51:35
Postat av: mor

Hej min lilla ängelfia!

Efter regn kommer solsken...det är ett gammalt ordspråk som kan vara jobbigt att höra när man har det tungt...men det är sant....Kämpa på för du är en riktig liten fighter... Många stora ♥♥♥♥♥♥♥kramar. Älskar Dig

2012-02-14 @ 10:34:42
Postat av: Mor

OJOJOJ...nu blev det upprepning men vad gör det när det är kloka ord..tycker mor i alla fall:)

2012-02-14 @ 10:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0