Bestämda platser


Efter en bra dag som städerska på en förskola, med tidernas läckraste outfit! (NOT! Såg ut som ett vandrande stoppljus) så kommer jag hem efter en liten icashopping, möter i hallen min hyresvärd tillika sambo/kombo eller va man vill kalla det.. De första orden från fru Virr ( det får bli hennes namn) ; det är kallt ute idag!
Jag svarar lite artig på väder utropet. Nästa grej blir; " joo, du, jag tänkte på det. Den platsen är lite min plats ( pekar mot platsen vid bordet jag satt vid imorse), jag är lite konservativ och så.. Så ja, det vore bra om du ville sitta på nån av de andra platserna..( pekar på de andra två stolarna) ja, du tycker säkert jag är lite knäpp.." mina svar under denna försiktiga framläggning har mest varit eh, mm, okej.. Så var det med det. I vårt hem har vi bestämda platser:)

Snart kommer Bea på besök och sen är det körövning som jag ska besöka ikväll, trevligt trevligt! ( läses på rejäl göteborgska)

Hej hopp i full galopp! :)


Kommentarer
Postat av: ghj

Hej mlj! Tänk nu har du ju en alldeles egen plats. Prova ut den bästa. Älskar dig. Kram

2012-02-07 @ 16:53:10
Postat av: Anonym

2012-02-07 @ 16:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0