Puss

När man blir så där varm i hjärtat av en spontan kram. Av att få en liten hand i sin på vilan. När man ser storebror springa fram till sin lilla syster och fixa till mössan och sen ge henne en försiktig puss på kinden. När man får ett glatt Ja när man svarat 'jag' på frågan om vem som ska stänga dagis idag..

De må va riktiga monster och vildingar ganska ofta, men hallåååå vad snabbt det försvinner med små hjärtevärmare!

En liten sak jag vill ha hjälp med.. Vilken av dessa tre ska jag ha på bröllopet om ca en vecka!? ( och Ja, jag är vild och galen och tänker ha en svart klänning! :))

Nu äre sömn som står på schemat så min förkylning inte blir värre..

Godnatt mina kära!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag röstar på den första eller andra :P

2012-04-26 @ 08:25:18
Postat av: Anonym

MLHJ! Den första. Jag blir så glad när jag får höra om dina barn, och ser att du trivs med dem. Vilka vackra bilder du lagt in från helgen. Kram

2012-04-26 @ 10:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0