Mina finaste!

Barnen på blåklockan må va hur söta och Goa som helst, men det finns inga, absolut inga barn som är så fantastiskt fina som guldstrandisarns!!! Åhhhhh! Ren och skär kärlek! Ahhhhhhhhhhhh!

Smög in till tv-rummet där hela barnaskaran satt samlad ( plus kompis ).
- hej ( tyst och försiktigt)
-MAAAATIIIIIILDAAAAAAAAA!

Och vips hade jag fyra små underverk om halsen! (tom Julia kom fram och sa försiktigt Matilda och kröp upp i mitt knä! Och jag dog kärleksdöden, igen! )

Fabian är nog mest såld. Fatta att han bara va lille klumpen när jag va här. Och nu ligger jag här i min gamla säng, i mitt gamla källarrum, där jag har så många fina, och jobbiga minnen ifrån. Här lärde jag mig MYCKET om mig själv och vad man ska behöva ta eller inte av människor.
Här satt jag, med barnen i knät vid mitt elpiano och sjöng 'Majas alfabet'. ( Fabian sjöng på en av dem idag! ❤)
Hit smög de ner måååånga av de morgnar jag egentligen va ledig och kröp upp i min säng. Åhh. Och nu!? Fabian är ingen bebis, ingen klump. Han är stor nu. Slutat hos dagmamma. Amanda vågar vara hemma själv när mamma hämtar de andra barnen. Esther går i skolan och är typ, 8-9 (!!!). Och jag, ja jag ska visst vara vuxen nu..
Micke är som vanligt, skönt att något är sig likt:)

Massa kärlek helt enkelt!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

MLHJ! Det är ju så här att med åldern blir man nostalgisk. Jag ser det helt klart nu när jag läser vad du skriver. Jag håller med, det är en gullig Fabian,han får nog komma på min startsida igen. En enormt snygg klädstil, och en snygg dam som bär den. En stor kram!

2012-04-28 @ 10:31:53
Postat av: Anonym

2012-04-28 @ 10:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0