G'natt!

En liten cykeltur i staden på finablå, och sen sallad och ny serien titanic m Sara och Cornelia. Myyysigt! ( borde dock tränat varje dag senaste månaderna.. Buhääää)

Läst lite också.. ;)
Inte så hemligt längre, men finns kanske någon liten hemlis ändå:)

Har stängning imorgon, så börjar lite senare, kanske tar och tränar innan jobbet.. ( ja vi vet väl alla hur det går m det...)
..en halvtimme innan jag börjar så släpar jag mig ur sängen och går som i en dimma fram till förskolan..:)

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Mor

Hej sötnos!

Borde också ha tränat varje dag sista månaden men man vet ju hur de blir me de....tur att de finns en morgondag att ta itu med....

Låter som du haft en härlig kväll. KRAM

2012-04-18 @ 07:11:09
Postat av: Anonym

MLHJ! Du med alla dina hemliga hemligheter, Jag undrar när nästa nyhetssändning kommer. En stor kram till dig från oss!

2012-04-18 @ 17:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0