Up and away!


Om ca sex timmar så sitter jag på planet på väg till Amsterdam, och sen vidare mot New York där jag ska krångla och klara mig själv hela vägen till Albany, SPÄNNANDE!

borde egentligen ligga i min säng och susa sött, men nje, irrar runt lite sött istället..

har gjort massa onödigt, typ plattat håret??? hallå miffo!? :)

ikväll va en jobbig kväll..
först hej då till barnen, höll mig nästan hela tiden när jag la dem, men ner för trappan brast allt..
och nedanför trappan i matsalen sitter Micke,Randi,mamma och pappa och väntar på mig för vi ska äta middag..:) jo men det blev en snabb visit till köket och böla klart först..:)

hej då till My va sjukt jobbigt.. hon blev glad för fotoboken jag gjort iaf! tårarna rullade ännu en gång..!:( men vi ses snart,vi kommer ha en oförglömlig midsommar! :) planera nu My! :)

Nästa gång jag skriver så är jag i Usa-land..:) hihi!

ja försöka går ju matilda, har fortfarande inte fattat.. visst,visste att jag va lite seg och så, men halllåååååå? :)


nee, nu är det dags att fixa det sista i rummet! Snyft,mitt mysiga och härliga rum,kommer sakna det!



Följ vår resa här på bloggen eller på lollos resedagbok..(lovisa.j) bilder kommer nog också läggas upp på bilddagboken (mlp)

tjaoo,puss,hej och allt fint till er!


Kommentarer
Postat av: Lovisa jonsson

Ses om 23 timmar aaaaaahhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaa

2008-05-19 @ 05:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0