Trött, Glad, Nervös...


Glad jag blev för kommentarer! 
Lollo fick just en stor och härlig kram!! 

Missade ju het att skrva det igår, att  det är så sjukt kul att äntligen va här.. haha,lite kul dock att jag fortfarande inte greppat det.. vadå? det är ju helt som vanligt, att möta lollo på tågstationen.. haha! fast det är ju en posetiv grej att efter ett år bara kunna ta upp där man slutade! 


Idag skulle vi ha ätit lunch med Astrid (som för övrigt är så sjukt söt!) , maria och anthony.. planerna ändrades drastiskt när vi kommit till flygplatsen fr att checka in deras bagage för att sen åka till ett bra lunchställe.. 
Lollo och jag står och vaktar bilen, Ut kommer maria: " det är bara astrids bilett som är godkänd, vi har inte våra" sen går hon in igen, där står vi som två levande frågetecken...! 

allt löste sig, anthony åkte hem och hittade dem bland massa paper hemma.. haha viss skillnad på våra värdfamijer:)

deras flyg var dock sent så de har fått ändra en massa.. men tillspanien kommer de nog nån dag..:)

så det blev lunch på tu man hand för lollo och mig framåt eftermiddagen på Cheesecake factory i köpcentret so hette nåt..:) 
Inne på sears och ite sko affärer, lollo hitade skor för 10 dollar, ca 60 kronor.. jätte fina, är rädd at matilda kommer bli lite smått galen i det här landet! :D 


igår när jag gick och la mig ca halv åtta svensk tid (morgonen) så bokstavligen snurrade marken under mig.. :D 
vaknade dock vid typ fem halv sex amerikansk tid ändå.. Lilla astrid kom in och väkte mig.såå söt..! vi har blvit bästa rosa kompisar! :) 

ikväll är det alltså premiär på swing golvet för mig! ahhhhhhhhhhhhhh! 
sjukr nervös..:) men det är väl bara att sprätta lite med benen och vicka på rumpan så öser det sig nog..:) 

mor&far, för at kunna ringa på skype så behövder ni lägga till mig eller lollo på er kontakt lista, sök på lollos hellre.. och för att kunna ringa mig så krövs det att båda är online..:P 
men vi får bestämma en dag då vi kan prata.. 

Nee,nu ska jag bestämm kläder..:) håll tumarns så jag inte bryter några ben!


Har inte hunnit se så mkt av usa än så jag vet inte om det är vad jag väntat eller inte.. har ju egentligen ingen aning om vad jag väntat mig heller.. men det är nog lite "trashigare" än jag trott. men ala små hus och lägenhetslängor är så söta.. och alla är så trevliga! 

oj,långt..men det får väl bl så nu i början med tilgång till dator och allt..sen blir det nog mer sällan! 

tänker på er alla! 

Kram!

Kommentarer
Postat av: MA

De händer lite där borta förstår jag. Ja de verkar vara skillnad på värdfamiljerna, skulle aldrig ha hänt i Stockholm hahahaha. Ha de nu gott. Dansa så de ryker (vet inte om Du dansat färdigt när jag skriver det här....) blir lite konfunderad när det gäller tiden. Kram på Er båda två.

2008-05-21 @ 09:26:44
Postat av: G Hj

Det syns på stavningen att det snurrar. Det är skönt att din resa gick bra och att du äntligen har fått tillbaka Lollo. Ha det nu riktigt bra tillsammans En stor kram till er båda.

2008-05-21 @ 22:04:25
Postat av: Christer och Ulla Jonsson

Skönt att du är framme och att ni får ha det kul tillsammans. Tag vara på dagarna och njut. Amerikat har många sidor, upptäck några av dem. Vi längtar efter att få prata med er. Vore kul i morgon kväll svensk tid. På fredag bal på slottet, på lördag hälsar vi på Jonatan en stund.

2008-05-21 @ 22:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0