Swing, Kareoke, Shopping!



Swing i mitt hjärta! :) 

första kvällen, som jag var så nervös över blev jätte rolig! först lektion sen bara massa swing..! kul! 
träffade Lollos kompisar första gången.. Maggie,Lawrence,Erin,Erin,Ben..härliga!

Dagara går så snabbt här..vi lägger oss sent och går upp sent:) 

i Onsdags så hade vi planerat en picknick i en av parkerna.. en hej då picknick för lawrence som flttar imorgon! det blev dock lite ändrade planer när inget annat än regn och åska hördes/syntes..:) 

vi begav oss hem till lawrence och grillade där när vädret lugnat sig.. 
Blev givetvis lite dans ute på gatan! :)  fick lite privat lektioner i salsa och swing av Shama..:) 

i onsdags kväll var det dags för kareoke på Bombers..jätte kul! vi sjöng Ase of base-all that she wants och Toto-Africa! KUL! 


i torsdags var dagen lugn med promenad och mat typ.. 
framåt eftermiddagen var det dags för premiären av Indiana Jones! Helt okej..eler nee,den sög äcklig gammal välling flaska! den hade varit jätte bra om det inte varit för ett speciellt strörigt moment som inte kommer avslöjas :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu har Lollo och jag ätit oss vår lunch/middag bestående av pasta och revbensspjäll! otippat gott! 

Lollo fick sig just en alldeles för tidig födelsedagspresent! en jätte fin klänning! Hon är super fin i den! hihi,lurade enne lte idag.. :) 

hm, ne nu fortsätter vi tillbaka blicken..:)

Igår ,alltså torsdag efter bion så blev det hem en snabbis och fixa till sig inför kvällens swing på Envys! 
först lektion sen dansades det som bara den! såååå kul! 
gick faktskt jätte bra, är nöjd! Shama är riktigt imponerad,riktigt kul,det är ett bra betyg! 

fick mig också en liten beundrare:) fick mig en gratis cola! YEEEES! :D 
haha,så kul..han berättade att han jobbade mycke, men OM han hade flickvän så tog han tid för henne, gav henne prsenter, tog henne å middag.. haha jag vet inte rktigt vad han väntade sig:)

Alla är så trevliga och enkla! hade skit kul med alla, speciellt Shama och Robert utanför en stund! lärde dem ordet "Miffo"! :D försökte lära Shama nationalsågen..:D gick sådär när jag glömde hur den gick :)

idag har vi haft en väldigt oplanerad och skön dag! 
tog en lugn och sen frukost sen tog vi oss till Crossgate med bussen...ett stort köpcenter! första affären blev Macys, FARLIGT! så mkt snyggt! men jag höll mig,ända tills... Urban Behavior! HJÄLP!!!! jätte mkt snyggt, och när vi sen upptäckt att det va 50% på ALLT, så blev alt ännu snyggare! :) 

vi provade en hel del, eller jag provade en hel del och Lollo provade lite..:)
Ut ur affären kom vi tillslut.. Jag med FYRA helt underbara klänningar! för sammanlagt 50$! alltså cirka 300 kronor!! släng mig i väggen! :) en av dem var dock inte till mig, det var till den lilla sköningen, Bild kommer..hon är så fin i den! 

sen bar det av hemåt och här sitter vi mätta och glada över livet:) 

ska åka och hra film nu.. ikvll kommer de tyska aupairerna: Isa och Denise! ska bli kul att träffa dem!

Hoppas ni har det bra där hemma! Tänker på er lite iaf:) finns inte så mkt tid över til sånt just nu..men när vi sen ligger och gasar på stränderna ska jag tänka lite mer:)

Kramar om!

ps. Kolla in på bilddagboken.se och sök på mlp.. massa bilder från swing och allt kul!

take care!







Kommentarer
Postat av: My

Miffo e ju ett ord man bara måste kunna!=) Så det e ju bra att du lär dem det!;)Vad kul ni har det!:D Ha det fortsatt toppen!=) Kram

2008-05-24 @ 11:36:17
Postat av: pappan

kul att läsa om dina upplevelser. Det är lättare att läsa nu me lite indelade stycke. Ha det bra o lev väl

2008-05-24 @ 14:07:54
Postat av: pappan

kul att läsa om dina upplevelser. Det är lättare att läsa nu me lite indelade stycke. Ha det bra o lev väl

2008-05-24 @ 14:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0