Städning, Bastubad, Farväll...


Hoppsi toppsi!

Har precis diskat klart och fixat iordning i mitt rum efter en mycket trevlig "avskedskväll"..
Micke fixade en utsökt kycklingsallad! Håller med Richard: "Godaste salladen jag ätit!"
det var en trevlig och skön kväll! Richard,jakob,Elina,My,Maria,Linnea var folket..vilket visade sig vara en fin blandning!
Trevligt, men sorgligt! Alla utom Linnea träffar jag iaf en gång till innan det är dags..

Dagen började med att städa bilen,viss hjälp utgavs av My, TACK!

Esther hade en mindre lyckad dag idag.. Eller ne den va ju bra,bara en liten stund som var totalt kaos! Hon var så trött när jag hämtade henne från solveig..Allt var fel..Hon ville stanna kvar (jag lämnade amanda när jag hämtade esther pga simmis,vilket gjorde saken Ännu värre..)
Hon ville inte finnas,bältet va fel, mamma skulle hämta.. Mitt tålamod,och öron provades..det gick bra! Fick henne på kanon bra humör,i tre sekunder.. sen väl hemma så var det fortsatt gråt,men Randi tröstade lite och förklarade att när mna är trött och hungrig.. bla bla bla..!
under mellanmålet var det jag som fick hålla låda..hade en egen liten teatershow för henne och fabian,och den va minst sagt uppskattad..:) Randi sa det sen efter,(hon hade suttit vid datorn och jobbat lite) hon hade inte hört Esther skratta så mycket någon gång innan..SKOJ!

efter blev det ett mysigt bastubad och duschning för Fabian, mig och esther..Haha! Så konstigt egentligen..jag behövde duscha för kvällen, visste inte när det skulle hinnas, så ja så här fick det bli..Randi blev glad,slapp hon bada dem ikväll..:)

nee..nu borde det sovas!

Rebecca: Kul att du läser! Vi ska DEFENITIVT ses när jag är hemma igen! Tänker på dig ofta,saknar dig!

My (och mamma och pappa som också sett filmen) : BÄBÄ!   :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en super trevlig kväll!=) Var riktigt kul!Kommer att sakna dig sjukt mycket!!!! Bäbä på dig med du!;) Hihi!

2008-05-15 @ 10:35:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0