Oj Oj Oj...


Jodå.. Matilda är som vanligt lite trög och efter..:)
Har nu ca två dagar kvar och fattar fortfarande inget.. eller jo det gör jag u ioch med att jag nu sitter och skriver att jag bara har.. aa,men jag packar coh fixar,men fattar inte varför eller till vad typ..

är rädd för stunden då jag kommer inse, kära nån! jag kommer bli som en uppsnurrad höna! JAG SKA TILL USA! inse nån gång! :)
nej då,jag har inte två personligheter..:)

på tal om två personligheter..illa läskig Jessica i Heroes är eller!? Har sett det lite nu,själv på kvällen/natten i mörkt rum, det är flera kvällar jag fått lägga mig kissenödig, vågar ju inte gå ut i mörkret för att kissa! :)
Men hjälp va Hiro är goo! haha,så härligt borta! och kolla in detta, den nya tjocka,ljusa och något yngre Hiro:



jaa,lite snorigare också kanske..:)


My ligger just nu bredvid och snarkar för fullt,lyckligt ovetande om att jag rä uppe så länge som hon definitivt förbjöd mig! :D

eller nee,nu vaknade hon,haha! "Jag är kissenödig"
okej gå och kissa... "mm öh,ah" och så stapplar hon ut och slår i allt som tänkas kan..:)

va barnvakt ikväll..barnen har börjat fatta att ag snart slutar..jobbigt!
märktes speciellt vid läggningen.. annars brukar det va typ "Älskar dig" och så kramas vi..
ikväll va Esther speciellt väldigt gosig..ville kramas länge, jag skulle ligga hos henne och kosa och prata..precis när jag skulle gå så viskar hon: "Matilda,een kram till.." Åh,jag får ont, av kärlek och smärta! Kommer sakna barnen så otroligt mycket.. de är ju en del av min vardag och liv nu!

Amanda va också jätte mysig..gosade och kramade..hon säger mer fina saker än <esther vågar göra.. typ:
"Matilda, du är så vacker,du är som en ros!" Hehe, jaa man tackar!  :)

nee,nu kallar sängen..Får väl lyda min kära lite grann iaf..:)
imorgon kommer mor och far! NICE!

hejohopp!




Kommentarer
Postat av: G Hj

Det blir lite vått i ögonen Kan inte förstå varför
Ha det bra mlhj Jag älskar dig

2008-05-17 @ 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0