Norrland i mitt hjärta!


Ja jag säger då det... Norrland i mitt hjärta! Har aldrig varit där,men en vacker dag är det jag som tar mitt pick och pack uppåt!
Tror nog minsann människornas från norrland är sveriges stolthet!

Hehe, på sökningen idag hittade jag en helt underbar liten norrländska! Emma Asplund,min nyfunna vän! Vi klickade direkt,och vilken härlig eftermiddag/kväll vi hade!

Inte bara Emma,de flesta av de trevliga prickar jag mött under min tid här har ju inte varit stockholmare, de har för det mesta varit norrlänningar! :) vissa undantag, tex nån skånsk flicka jag träffar då o då;)


Helgen va minst sagt kaosig! men på ett bra sätt..
Vi fixade och donade som bara den inför gårdagens stora händelse: Barnvälsignelse för Amanda och Fabian..
Jag har nu blivit examerad trädgårdsmästare, målare, städare, barnpassare.. m.m m.m..:)
krattade och rensade ogräs och klippte skog till jag hade, bokstavligt talat, köttsår i handen..SMÄRTA!
Men lördagen va helt underbar! Hela familjen va ute,vi fixade, barnen badade i plastpoolen,,myyys! men svettigt och jobbigt värre!

Kvällen blev kyrkan, träffa lite norrlänningar igen! länge länge sen kom vi fram till,Illa! Men väldigt trevligt!

Den stora gårdagen blev jätte bra. Helt kanon! Perfekt väder! Barnen kunde inte va riktigt stilla framme i kyrkan,precis så det ska va! :)
Väl här hemma så var det spring fram och tillbaka, servera lite,plocka undan, diska, ta hand om barn,va korvflicka, glasstjej.. Riktigt kul och trevlig dag! Mycket trevliga människor! Härligt att Randi och Micke bara unde få njuta av denna dag! Huvudpersonen,Fabian sov sig dock igenom mesta tiden..:) eller åt..:)

Helt sjukt! Kollade på klockan nu,om en vecka nu, kommer jag va i USA! Tror jag..!? eller är det er tid Lollo? jaja,typ halv elva nån av tiderna så är jag där..:) tror nog det va amerikansk va..jaja.. hur som haver..

jag är spänd,längtar,men fattar ingenting! :)

GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS!
Min fina Inga fyller år idag! Hoppas du haft en underbar dag! vi får prata längre nästa gång! :)


Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Heej din lilla Thailändare ;) Tänkte bara säga lycka till och ha så kul i USA! Jag har tjuvkikat här lite nu och då och sett var du har för dej, du verkar ha fullt upp och hur kul som helst! :) Är på Katte nu och har bara tre prov kvar ever nu. Kursprov i fysik imorn. Hehe. Hoppas vi ses snart! Kramar!

2008-05-14 @ 10:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0