Korsord vs Heroes...


mm, fick mig ett litet problem nu under tandborstningen.. ska jag lösa korsord eller kolla på heroes innan det är dags att släcka lampan!? :)

har blivit lite som besatt av det båda två.. korsord kan ju va så sjukt kul alltså! vill hinna klart med den här tidningen innan jag far,skicka in den och vinna fin fina priser..haha,gäller ju att klara dem också..:)

idag har varit en fullspäckad dag, minsann!!!! men helt bra ändå!

dock lite orolig för min konstiga utslag i händerna.:/ ser ut som jag ska förvandlas till en groda.. innefrån och ut!


nee,dags att spotta! :)


Emma,Jag tycker så oerhört mycket om dig! mitt i det eländiga blev jag glad att du ringde,det betyder mycket för mig! Älskar dig så enormt! Saknar oss!

hjälp,nu är det verkligen dags att spotta.....!

godnatt!

Elva dagar kvar!!!!

Kommentarer
Postat av: lhj

Det var mycket spännande du hade att berätta. Jag har saknat dina inlägg mycket. Ha det riktigt bra och var rädd om dig. Kram från ghj

2008-05-09 @ 22:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0