The Final Countdown...



skrev ett inlägg igår kväll nån gång vid kvällning/nattning som inte publicerades, men här kommer det..
sitter för övrigt i min säng och har en låååång vakningssträcka.. :)

----------------------------------------------------------------------

Tillbaka i verkligheten..
Varit hemma med Fabian och Ester idag. Hon fick en otroligt snabb släng av magsjuka. En stund på morgonen sen va det över,så de va en bra dag!

Ikväll har jag varit i Kista med My,Maria och Linnéa. Mycket trevligt,god mat,mycket skratt,mycket sång och bus! :)
Imorgon har jag sovmorgon! ska ligga och läsa hela natten tänkte jag..så jag ska strax lämna datorn för att krypa ner under mina härliga täcken som bara väntat på mig hela dan!

Jaa,nu är det "The Final Countdown" innan jag måste lämna stadiet där det faktiskt är okej att va barnslig, till det stora livet,livet som tjugo! Tänker dock trotsa allt vad vuxet heter!

Kaffe.
Tråkigheter.
Inget lekande.

Ja,ni vet allt sånt där vuxet trams. Eller får väl ta tag i lite av vuxna saker,kanske ta tag i mitt liv lite och komma på vad jag ska göra med det,men det är ju bara en LITEN parantes:)
hursomhaver: nu är det en onsdag,en torsdag och en natt tills klockan slår 06.00 då jag ska öppna mitt första paket som tjugo. Paketet är från mormor och jag fick stränga order om att det skulle öppnas 06.00 14 Mars!
Hon höll ett så fint litet tal i lördags.. "Ja,klockan halv sex på morgonen den 14 Mars så ringer de och säger att det blev en liten Matilda. jag kommer ihåg hur jag kände: Inte en Matilda! jag minns nämligen när jag va barn,det fanns två matildor på äldreboendet,den ena var så högljudd och den andra vile aldrig komma ut,henne fick de slita av kläderna om de skulle få henne till att duschas.. Men så fick vi en så fin liten Matilda! Vårt lilla fina barnbarn! "
Åh! Jaa,trots konstiga läppar o grejer så redde hon till sig någorlunda tillslut:)
Mm,inte långt kvar som sagt.

När vi ändå är igång med allt räknande så kan jag ju likaväl fortsätta..
Ca 2 och en halv månad,10 veckor,68 dagar,ca 29 arbetsdagar(ej inräknat jobb i småland) kvar tills jag måste säga Hej Då till mina små knyten,till alla vännerna här och till mitt fina lilla rum i källarn! :(
MEN: Tack o lov finns det något positivt: Om ca 2 och en halv månad,10 veckor,68 dagar,ca 29 arbetsdagar(ej inräknat jobb i småland) så åker jag till USA! Till Lollo! :D
Finns alltid något positivt i allt som sker!

Godnatt alla barkätare!

(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0