Tacksamhet???



Fortfarande sjuk.. orkar inte mer nu! har för sketan legat i sängen i fem dagar nu! jag är ju på bättringsväg men det gör ju ingen skillnad när jag efter fem minuter i stående position mår jätte illa och yr..jippi!

DUM som man är så erbjöd jag mig att ha Fabian igår när randi och tjejerna skulle på teater, trodde jag va bättre,mm,jag hade ju lega ner hela tiden..konstigt Matilda!? My kom och hjälpte mig en stund,tusen tack!
efter blev det dock lite jobbigare..men lite efter tre deckade vi båda två i soffan.. så ca 5-6 timmar efter mitt dumma förslag kom de hem,och jag va död! inte för o va girig eller nåt sånt,men ett litet tack hade suttit fint..vet ju dock att hon är tacksam,men ändå,sjuk,helt slut och precis så jag klarat dagen,men men..

har ju inte hänt så mycket av intresse.. jag har ätit en macka. uutan att kasta upp den igen! intressepill i *pip*..

Kul att du hittat hit igen AK! hehe jaa,det är visst en chockande nyhet för många, och det är inte många som gillar det,jag får väl vänta ett par år som alla säger.. :)

ikväll blir det barnpassning igen,för alla tre..vet inte hur detta ska gå.. redan från 17. kära nån!

hade mig iaf ett väldigt bra samtal med Linda igår! :)
haha,gillar skarpt att jag är rolig med dig ;) ska minsann visa dem en dag! :)

nee,nu är det dags för säsong sju! :)

nu har ni ju iaf fått ett litet livstecken!


Kommentarer
Postat av: linda

åh, hoppas du blir frisk snart. jag har däremot precis vaknat upp sjuk så jag lär ju få tillbringa mitt lov som det känns det som. ha en bra lördag och krya på dig.

2008-03-01 @ 13:49:06
URL: http://lindalynn.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0