Picknick,Mamma,Footloose...


Nu var det minsann ett litet tag sen..har pysslat med massa vuxna saker..! Not!
Helgen var bättre än många helger!! födelsedagen har jag ju beskrivit,lördagen var det melodifestivalen hemma hos My med Maria. Såå mysig kväll,mys,gottis och massa toalettborstar :D haha!

Söndagen blev en lång sovmorgon.. framåt middagstid var det dags för att städa bilen,fick sällskap av Maria och My! Vi begav oss sen av mot dagens stora punkt: Picknick! (Jag Älskar picknick!)
Vi hade lite svårt att komma på vad picknicken skulle bestå av,på väg mot mörby kör vi förbi Östbergas pizzeria,det blev en fin u-sväng med traktorn:) Mums!
vi hamnade på en sne och galen brygga borta vid förfallna trädet vid stirrande gubben. Mycket mycket mysigt,gott och kallt :)

Måndags kom min kära mor på besök!
Vi har fart och flängt lite mellan varven av barnpassning och städning.
Lite stan m. shopping (för mamma iaf..)
Lite myskväll.
Och träning. måste ju visa mamma mina färdigheter i frskis alla konster :)
"Om någon undjaj vajföj jag äj gjön,så haj jag inte möglat,jag haj vajit på maskejad.." :D
My,passa dig,nästta gång kommer jag ju brista ut i ett alldeles för högt hästgarv..!

Ikväll efter en dag av barnpassning och bullbak så begav vi oss in mot Odenplan och intiman. Dags att se Footloose,en ganska oplanerad grej men rackarns så trevligt!
Den va riktigt bra! Peter Johansson imponerade väldigt! Men de som utstrålade mest var ju ändå "Carro" och "Micke" helt underbara! Måns va faktiskt väldigt bra och imponerande han också! haha,hade två 15-16 åriga blonda tösabitar bredvid mig,helt galna i honom, varje gång han kom in rätade de på sig,kollade med gigantiska ögon,tog in varje örelse och bara njöt,resten av musikalen,då måns inte va på scen så var resten av publiken mer intressant :)  
Tack mamma för en väldigt trevlig kväll och några väldigt härliga dagar!

Imorgon bär det va hem mot Emmaboda igen. Ska bli skönt att komma hem en sväng. men kommer sakna detta,10 dar,det är en lång tid! :)
men ska ju iaf få träffa lite gamla godingar igen,ska bli väldigt härligt!

Ne,nu deckar snart min mor och jag ska packa klart det sista här innan läggdags!

Hej Hopp!


Kommentarer
Postat av: My

Saknar dig!! Längtar tills jag ska få se footlosse!:D

2008-03-21 @ 20:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0