Drejare,Glasblåsare,Kassörska



Tisdag..
En trött jag gick upp ur sängen.. Blev inte mycket sömn. Massa tankar och sån skit flög runt. Att man inte bara har en knapp där man kan trycka på/av. Allt hade varit mycket enklare för mig då.! Fast jag har hört att livet inte ska va lätt så det är väl bara att bita i det sura äpplet och traska vidare!

Enligt My så skulle jag passa perfekt som drejare,Glasblåsare eller varför inte kassörska, ja dom med snäv kjol.. okej????  :D
My va sannerligen inne på yrkesspåret idag.. haha,du är så söt!
"När jag ser på Ingrid,Visst en fin tjej..." hihi!
"Men den här färjan har tagit mig hit. Det har varit guppigt och vågigt,men också lugnt och stilla.."
Mys syn på hennes livsresa än så länge! :)
Du hade passat perfekt som nyhetsankare, du hade givit hela grejen en liten färgstänk!


Saknar gymnasietiden.. Vi satt och pratade massa minnen igår My och jag.. tänk,man hade det ju verkligen bra,att man inte tog vara på det mer! saknar ES04B! härliga bilder kajsa algt upp idag! I Like!

jahopp,,imogon börjar jag vid 11.30 istället för 14.00! SUCK! jaojao..

Får panik över hela framtidsgrejen..! vill va kvar i sthlm,men ändå inte! och tror nog inte jag skulle klara av att flytta tillbaka till emmaboda ju. att söka till betel ger mig bara rysningar..blä..! men ändå vill jag för jag vet hur kul jag ade tyckt det va att få sjunga hrla dagarna! tror det är sökningen som får mig fega ur! prestationsångesten bara stiger!

nee,nu ska jag duscha.! och försöka sluta tänka..

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0