11+9, 32-12, 10x2

 
8 Timmar kvar....!

Jag har busat lite nu mot slutet,måste ju leka av mig lite innan det är för sent. Har hört att man vaknar stel och rynkig..!
*Jag har lekt massa lekar med min gosegiraff Rutgard (Som förövrigt betyder väldigt mycket för mig!)
*Jag har hoppat jätte högt och mycket i sängen! yeii,det är så sjukt roligt!
*Hoppat hage på min persiska matta. (ej äkta,mattan alltså..:) )
*Jag smög upp och lånade en av Esters barbiedockor,hade glömt hur kul det va!
*Och tillsist så busringde jag ett samtal! Haha,en snobbig stockholmspojk svarade! haha han drog jag vid näsan!


                                                                


I och med min stora dag imorgon så ska jag ta hand om mig lite extra ikväll,ska försöka undvika den där rynkigheten alla pratar om,så jag ska ta en härlig dusch och sen använda mitt super mummsigt gott luktande bodybutter,hela burken,man vill ju inte riskera rynkighet!
Har lovat My att vara i säng klocklan tio ikväll,så jag är utvilad imorgon!

Är nervös,någon mystisk grej imorgon klockan 17.00.  ska vara finklädd och klar då,är jätte nervös,va ska jag ha på mig?!  men jag ser fram emot det! va kan ni ha kokat ihop?

Bye Bye ungdom, Hello vuxenhet! :)

Kommentarer
Postat av: ma

Ingen fara min ängel, se på Din mor, inga rynkor där inte, eller.......Mycket välbevarad för min ålder, eller är det bar utspänd jag är hihihihi.
GRATTIS I DAG PÅ VUXENDAGEN:):)

2008-03-14 @ 07:39:39
Postat av: Christer och Ulla Jonsson

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!
Välkommen till oss över tjugo.....

många kramar christer och ulla

2008-03-14 @ 22:02:57
Postat av: AK

Vet du vad det knepigaste är Matilda?
Jo, att när du vaknar i morgon- gammal och grå och rynkig o inte längre som en ung tonåring (en dag äldre i a f) så kommer du plötsligt att upptäcka att- precis allting är exakt likadant som det var igår...:-)

2008-03-15 @ 00:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0