Talking to myself!



Jaa, Nu har det gått för långt!
Haha, Jag kom nyss på mig att prata med mig själv när jag gick här och små städade lite..:D
snubblade även på mina shorts som låg och skräpade, ja då började ju min ena sida av mig asgarva, svårt när man inte kan kontrellera sig..:)

idag gick det så sjukt dåligt på jobbet!  Dags för baljan matilda!
hu, nee på måndag är det skärpning, blir ju så himla trött på sig själv! grr!
har ju iaf roliga arbetskamrater...:)

nee,nus ak det tas ett bad,sen är det ensam tv tittning som gäller..whihiooooo!

Imorgon blir det kanske liseberg dock, trevligt värrre!

Morsning korsning!



Kommentarer
Postat av: My

Jag saknar dig!

2008-07-07 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0