Shopping, Old Town, New York...


Jaa, da var det nog dags for sista inlagget fran den har UNDERBARA och helt oforglomliga resan!
har var sista (stressiga) stund pa hostlet, ska vara harifran inom ca 10-15 minuter for att hitta en buss som tar oss till flygplatsen..givetvis kranglar datorerna Nu, av alla ganger! wah wah!

Vi har haft det valdigt bra har i san diego! Lollo frisknade till snabbt och det blev sea world annu en gang, tillsamans!
fanns nagra shower jag inte sett, tex " Cirkus De La Mar". Vi (Jag) var spands infor denna show.. den lag vid blackfiskarna och alla sanadana djur..:)
tank er sjalva att fa se jonglerande blackfiskar, hoppande sjostjarnor, och massa annat tufft! sa illa haftigt!
sa vi tog oss dit med hoga forhoppningar, Lollos forvantningar hade jag inte en aing om, sa jag tog up det med henne... "va tror du det ar?"   svaret blev typ , vet inte, nat akrobatiskt..! Jag var mer an nojd med det svaret.. Tills..
Hon fragade mig..! Jag avslojade mina forvantningar, och precis i samma sekund sa insag jag hur sjukt korkad jga faktiskt ar! Lollo fick sig ett oerhort gott skratt, so did I! :)
showen var minst sagt akrobatisk och rolig.. olika karobater i vattnet, trapetser, stora bollar osv..
Kanske inte kunde jamforas med jonglerande blackfiskar hangandes i en trapets, men, det fick duga..:D

vadret har inte riktigt varit pa var sida.. nar vi val kommer till stranden sa mullnar det igen efter nan timme..sa vci har spenderat mycket tid pa att bara strosa omkring och ha det hur bra som helst!
harom kvallen sa var det shopping osm stod pa listan.. jag hdae blivit lite bitter under dagen nar vi tagit en lang busstur till Mission beach, och dar upptacker att det ar mullet. och att jga inte har nagra andra bikinitrosor, eller vanliga trosor med mig, sa vi kunde inte ens bada!
"Ikvall ar det jag som ska trostshoppa, punkt slut!"

och med det sagt sa shoppade Matilda loss! :) Pyjamas, jeans,oronhangen, m.m m.m

vi har spenderat en del tid i Old Town ocksa, mysigt litet stalle!
dar hittade vi 'Salt Water Taffy'! (Vanner Ross favorit godis..!) Hur gott som helst! speciellt chocklad,jordgubb och vanlilj smakerna..!

vi ar valdigt trotta, inte alls sa pigga och unga som vi borde kanna oss! :)
kvallen da vi har varit uppe langst (forutom albany) var den kvallen da vi tvattade.. da hamnade klockan pa innan tva! och da hade vi legat i sangen och vantat pa tvattmaskinen skulle bli klar en timme..:) jo men sa att.. :)

ikvall aker vi iaf till new york, eller snarare, vi borde ha akt nu..sa det ar dags att sluta..
det ar sorgliogt att vi bara har tre dagar kvar pa var fina resa! vi har haft det hur bra som helst hela tiden! battre resekompanjoner far mna leta lange efter!

Nu vantar en laaang natt pa flyg, sen ar det shopping och turistande!

Ah, vanta! GRATTIS Pappa! (igar i sverige..) Min fina pappa borjar bli gammal, men han ser inte en dag aldre ut an 22! ;)
och Grattis till Amanda, min fina lilla tos som ocksa fyller..! saknar dem enormt mycket, far lite ont i magen av saknaden.. da far Lollo sig lite mys istallet..! :)

ta hand omer alla! sa ses vi kankse snart!! :)

KRAM!


Kommentarer
Postat av: My

Matilda!! Vi ses ju snart!!:D Längtar, jag räknar ner dagarna nu!! 3 dagar kvar, shit asså jag kan inte fatta det!! Vi ska ha en sån mysig och fin midsommar!:D Kram

2008-06-16 @ 18:16:35
Postat av: G Hj







Tag tillvara tiden tillsammans

Kramar och hälsningar till er båda



2008-06-16 @ 19:28:42
Postat av: LP

2008-06-17 @ 17:08:08
URL: http://trashsynergy.blgg.se
Postat av: LP

Haj!



oj förra inlägget blev lite fel!

Ni verkar ha det bra....Synd bara på att de blir mulet hela tiden...om det är nåt fel på dig så att de blir mulet så får du inte komma hem...haha!



Har du hittat några Skivor?

Ha det super kanon bra sista tiden nu....Kram....//LP

2008-06-17 @ 17:11:51
URL: http://trashsynergy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0