San Diego, Sjukdom, Sea World...

det som inte skulle handa har intraffat... Lollo ar sjuk..! Hon har haft lite feber och hals och huvudvark!! Vill bara att hon ska ma bra och kunna njuta! Nu haller vi bada tummarna for att jhon blir battre tills imorgon och att solen tittar fram (!)

vi kom till SD i sondags med greyhound(dock battre denna gang..)
Hostlet ar valdigt mysigt och bra.. Vi hade ju bokat ett mixed rum som vi glomt, vi bada var valdigt spanda pa vad vi skulle hamna med for konstiga killar..:)

det visade sig vara tva trevliga engelska killar osm bott har ettc par dagar.. John och Gino.. Valdigt trevliga!
plus tva andra engelska killar osm vi inte sett sa mkt av, de haller mest till i "party" rummet..:)

nar vi direkt kok sa hann vi inte gora sa mkt innan vi fick sytn pa biografen tvars over gatan,IGEN! :) sa det blev "sex and the city". Saaaaaaa BRA! Se den! Jag bolade och skrattade om vartannat..:D

vi hade enormt stora planer for gardagen!! STRANDEN, antligen! som jag langtat!
har inne i stan var det fint vader, solens stralar varmde vara ryggar nar vi gick mot bussen, faglarna kvittrade och alla var glada! Tills... Vi kom till Pacific Beach, ca 20 minuters bussresa, da blev hela varlden malad i gratt och det var som om nagon hallt surpiller i allas kaffemuggar! MEN, Vi ar inte dem som ar dem..! Vi holl vart humor uppe!
vi lag pa stranden, Lollo i sin klanning,leggings, inlindad i handduk! Matilda, envis som den envisaste skata, lag raklang med gashud over hela kroppen i enbart bikini, med hopp om att solen skulle kika fram..!
Tills lut gav hon upp! Da blev det ett bad for de bada toserna, i de gigantiska vagorna, SJUKT kul! whiihoo!

kvallningen kom och vi strosade lite langst var gata, hittade lite mexikansk mat, typ taco och burritos, plus tva nya vanner, Brian och Brandon! :) kort men trevlig vanskap!

val tillbaka pa vart vaxtrika hostel sa blev det tavling pa hog niva! Vi larde John och Gino Tecknet! Mohaha! sa illa kul! Vi vann givetvis! :) cvaldigt trevligt och kul! Det tal ju att tillagas att vederborande ar sjukt sota!! Mumsi mumsi! HAHA!
(Pa riktigt,mums!..:) )

nee,skit med, har rort ihop allting.. tecknet var forsta kvallen och igar var det middag med killarna som gallde, wha wha! iaf,middag pa en riktigt god och bra restaurang.. efter sa madde lollo lite daligt sa jag hangde lite med dem.. pratade och hade allmant trevligt!

Idag sa var det tva trakiga upptackter nar vi vaknade..(forutom det att killarna skulle checka ut, och resa vidare..) sa madde lollo fortfarande daligt, min stackars lilla van! for det andra sa var det mulet,igen! Prutt!

jag begav mig iaf av till sea world efter lite krangel med bussar och sant skit..:)
det blev en bra dag,men halla, utan Lollo!! buhuuuu!
showerna var riktigt haftiga! att se spackhuggarna var riktigt haftiga! jag, som vanligt,bolpelle, fallde nastan lite tarar..:)
det va dock lite jobbigt ocksa, det syns ju verkligen pa en del djur att de inte mar bra,... pingvinerna till exempel!! uschabuscha! sant gillar vi inte! Sjolejon och utter showen var latt roligaste, och spackhuggarshowen mest imponerande!

nar jag kom hem framat efter,middagen tog vi oss lite nudlar, och senastetva timmarna har vi spenderat pa bion,sag "what happens in vegas" riktigt kul!

vi har det som ni forstar, forutom sjukdom det valdigt bra! hinner dock inte sitta sa mkt och maila folk osv.. men det far jag ju tillrackligt med tid till i host sa va katten..!

mamma, shoppingen gar sadar, jag har hittat lite grann, du far se.. igar hiyttade jag ett par skor jag nog kommer kopa! men rackarns svart det ar till er! har nog funderat ut ngt riktigt bra dock,,om det gar vagen..:D

imorgon blir det forhoppningsvis stranden!

hoppas att ni alla mar bra, och TACK for alla inlagg! glader enormt!
(Ps. "tanterna" vykort ar pa vag, har dock inte kopt frimarken an..sa ni far fran sf,lite sent..;))

Kramar tiller alla!!!




Kommentarer
Postat av: G Hj





Kära små flickor! Det är så roligt att få läsa allt ni är med om. Hoppas att Lollo är bättre när ni läser detta så ni får fortsatt trevliga dagar Längtar efter din röst! Många kramar och omfamningar från tanterna

2008-06-11 @ 19:32:32
Postat av: student-rebecca

Tjena tjejer! (jag antar att lollo får se med;) Tack för det fina sms:et, glad blev jag!! Ni är ju störtsköna, och verkar ha det super! Hoppas sjukan går över! Jag hade en finfin student, lite regn förstörde bara..:/ I övermorgon landar vi i LA, och gör landet osäkert, så passa er ;) Ha det fortsatt bra! Tycker om er och saknar er mycket! Kramar / Becca

2008-06-13 @ 20:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0