Monterey, Lyxhotell, Carmel...

Ja var ska man borja om man inte ska skriva mils langt om hur BRA vi har det!
For det forsta sa ar det rena rama lyxhotellet att bo hos Jim och Celinda! sa underbara och harliga,som jag namnt tidigare! Vanta bara,det kommer mera! :)

Igar sa akte vi till Monterey,ett litet stalle en bit harifran,typ nagra timmar i bil med stopp pa vagen, sa jag har faktiskt inte en aning hur langt det ar! :)
vi stannade och kollade pa lite strander ich sant.. vi stannade ocksa till i Santa Cruz! Jag VILL HA ett av de husen dar! skoja min doja va lackra!

Dar hade vi iaf resans forsta och storsta jobbiga incident! En viss alldeles for turistig person vid tillfallet kollader alldeles for mkt pa den "naturliga tunneln" uter i vattnet,pa alla faglar,salar och annar krims kram, sa hon missar stenarna pa grusvagen och FALLER! liggandes nere pa marken ar det kameran som ar det forsta som snurrar i huvudet, hon reser sig upp och kan inte stodja pa vanster fot! MEN det skiter vi i, ar kameran ok? TACK OCH LOV,JAA! forutom en tini vini liten repa pa objektivet sa ar min alskling helt okej!

alla i bilne,forutom lollo undrar hur det ar med mig, hon undrade over kameran, hon kanner mig den dar tosen! :)
jag anser att foten ar bara bra..vill ju inte va klen..!
den ar dock inte vidare bra alls! jag kunde ga pa den, men framat dagen sa vek den sig oftare och oftare sa jag bara ramlade ihop som en pol pa golvet:) och den blev bara storre och storre, sa jag har en golfboll till knol..
nu har vi aif hittat ett bra bandage som jag lindar in den med, och jag tror det ar pa vag att bli battre, det var nog en rejal sytukning, men som gammal fotbollsspelare ar man ju van! :D

iallafall.. val framme i monterey sa bjod jim och celinda oss pa biljetter till akvariet,valdigt bra och fint akvarie! jag fick chans att fraga ut en av de som jobbade dar ocksa..han blev ratt stalld nar jag borjade fraga om hur fiskarna mar av att bo i sa tranga utrymmen,blir de inte "crazy".. haha,han hade roliga svar vill jag lova! inte riktigt van vid de fragorna! :)

som jag sagt tidigare sa skulle vi bo pa hoteller dar jim och celinda skulle bott, men de bodde pa motell i och med att de inte betalkade for hoteller anda, for jims mote eller nat sant,fattade aldrig det dar riktigt..hur som, sa skulle vi bo pa deras hotell.. visst vi var beredda pa att det skulle va fint...men...
LYXHOTELL!!!! Ack ja!
nar vi kommit tillbaka fraan akvariet hade de varit dar och dratt for gardinerna(havutsikt!!!), lagt fram morgon rockarna pa sangen, vi hade f[tt choklad doppade jordgubbar! rena rama lyx livet! Vi trivdes enormt bra den kvallen vill jag lova! bara njot av filmer pa tvn,utsikten med salar,utrrar och solnedgang! whi whi!

idag har vi varit i carmel,rikemans halla typ:) jag lyckades fynda pa en hoodtroja, 5 dollar! wah! slang er i vaggen! sa illa bra! :)
ikvall,val hemma har vi atit middag,haft det mysigt och bara njutit av varandras sallskap! (vi fyra alltsa) :)
och Celinda fyller ar idag! GRATTIS GRATTIS! :)

nee, nus ka jag bege mig in pa rummet till lollo och vi ska mysa till na film pa var mini tv! :)

imon blir det baseball! haftigt varre! :)

ta hand om er alla!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin söndag :)
Sol hos dig med?

2008-06-01 @ 08:38:29
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: Ma o pa

Låter underbart förutom det där med foten. Tur att kameran höll:) Hoppas du tagit en massa fina kort.
Själva har vi varit på Öland (idag söndag). Njutit av värme, sol och trevligt sällskap, Daniel och Tuija.
Fortsätt nu att ha det bra. Många och långa kramar.

2008-06-01 @ 17:42:48
Postat av: ghj

Här kommer en stor kram till er båda Vi ser att ni har det bra och njuter. Fortsätt med det!


Sommarhälsningar från Gotland!

2008-06-02 @ 19:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0