Mästerkocken A' la Matilda!


I och med att sällskap lyser med sin frånvaro här i huset på vargvägen, så har jag haft fullt upp med andra ting..
Börjat STOR rensa mitt rum, för tillfället hittar jag det inte, men det kommer nog fram snart!
ska snart börja packa upp resten ur mina väskor, när ag hittat rummet och någonstans i det försvunna rummet att lägga grejerna..

igår rensades Kyl&Frys, Mycket nöjd med min insats..(tror jag blivit lite skadad av mitt år..:))

Idag, dagen med D!
Jag har blivit en väl belönad mästerkock! Alla jublade när de fick ta en tugga av min utsökta måltid!
jag lagade en bädd av nudlar. wokade kyckling i den finaste oljor man kan hitta på denna runda glob. smaksatte med lite thaisås, kryddade lite hit och dit..
som pricken över iet så sprädde jag lite cashewnötter över min lilla skapelse!
MAGNIFICO!
Nobelsfestmiddan nästa!
(Jag och Begera va nöjda iaf..:) )

har även varit och tränat en sväng idag,köpte nautiluskort igår, sved i plånboken..men skönt var det att komma igång..
valrossarna och jag hade lite för mkt likheter på sea world..:D

jaa,och jobbet är ju igång på Flygt. helt okej, på line 102 iår. kul med lite nytt!
härligt folk ga jobbar med iaf..!

nee,nu ska jag fortsätta leta efter mitt rum,kan nog va här nånstans!

tjaoo tjaoo


Kommentarer
Postat av: My

Haha, stackare som e helt ensam, önskade att jag kunde komma till dig!=) Men din maträtt lät ju super god!;) Shit asså vilka talangae, hihi! Haha, ja då e vi 2 som liknar valrossar, haha! Det e ju inte så kul!=( Ha det så bra vännen, vi hörs!=) Kram

2008-06-24 @ 19:48:18
Postat av: G Hj



Vill valrossarna ha lite blåbärspaj och vaniljsås

Då är ni välkomna!

2008-06-26 @ 18:49:13
Postat av: ghj



Vill valross

arna ha lite blåbärspaj och vaniljsås?

Välkomna!

2008-06-26 @ 18:54:43
Postat av: Anonym

2008-06-26 @ 19:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0