Flygt, GF, dvkjvöwbv


Dröjning dröjning..

"Varför skriver du inte mer?"

-Finns inget intressant att skriva om..!

Är ju på flygt nu.. önskar nästan man varit på flyKt!
inte riktigt lika kul som de andra åren..eller på ett sätt och ett sätt inte..


till lite roligare.. i helgen hade jag det kanon bra!
fredagen förgylldes med vänner från olika håll och kanter i en skön mix med mat och massa kul!
( Lovisa, rebecca, ida, bea, lovisa B, Linda, Joel och Otto..) Huur kul som helst, och maten blev riktigt god!!
vi tog oss en liten utflykt till duvemåla, och ida var mer än exhalterad! :)

Lördag morgon begav jag mig till halmstad med tåg och buss.. delade buss med massa tyska små scoutpojkar som luktade fisk och annat oduschat! uerk! men jag sov mesta dels..:)
Gullbrannafestivalen blev ett väldigt trevligt besök måste jag säga, tur att jag ändrade mig i sista stund!
Hängde med kära bror min, samuel, sara,mattias..mycket trevligt och kul! Stoffe och mattias är ju så sjukt roliga så man vet inte till sig! :)

fingerspittsgefurer..(nåt sånt..) va ett sjukt kul band på lördagnatten.. de drev med dansband,men va grymma! och hur roliga som helst! "Kom och dans med oss" var deras slogan! :D

nee,nu ska jag fortsätta med mitt "Inte-göra-nåt-va-bitter-på-livet-och-hålan-emmaboda.!

Hoppas folk mår bra!
jag vill till stockholm!

Kommentarer
Postat av: My

Matilda!! Ska du till Sthlm i helgen? Läste det på din kommentar!:D:D Åh, vad kul!! Hoppas du kommer! Saknar dig ju!

KRAM

2008-07-10 @ 07:50:10
Postat av: Camilla

Hejsan!

Lyckades hitta till din blogg. Så kul! Hur går det på Flygt??? Vi hade ju himla trevligt tillsammans - du & jag - förra sommaren. Har bara en dag kvar att jobba sen blir det tre veckors semester. Härligt! Hoppas på ordentligt med sol!



Kramar

2008-07-10 @ 18:06:26
Postat av: ghj



ÄNTLIGEN! VAR TACKSAM FÖR LIVET. DET GER DIG MER ÄN ATT GÅ BITTER. PRÖVA! KRAM

2008-07-11 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0