A l l t i d l i k a s v å r t m e d r u b r i k.


Har avslutat en otroligt bra helg på Öland och påbörjat en ny jobbvecka i emmaboda..!

Helgen på Löttorp va BRA! volleyboll,vänner,utflykter,möten..yummi!

Den avslutades gott och trevlig igår på självaste: Lammet&Grisen..!
Gott! (kanks einte värt de pengarna, men kvällen va definitivt värt det..!)
vi kom hem alldeles för sent så det va en tung kropp och själ som tog ig upp ur sängen imorse..
Förvånande nog gick dagen bra,snabbt och vi hade riktigt kul..! liiite trött bara..:)


Bror, broder, kallas den pojke/man med vilken man har båda föräldrarna gemensamt. En storebror är en äldre bror, medan en lillebror är en yngre bror. En tvillingbror är ett manligt syskon som fötts samtidigt som den som benämner honom så.


Jag har en sån som kallas storebror,alltså en äldre bror, med båda våra underbara föräldrar gemensamt..
Men det alla inte vet är att Min Bror är den bästa som finns!
En riktig klippa! med honom känner man sig trygg, han är den som kan säga vad han tycker till mig,kanske inte alltid till min glädje..:) men jag vet också att andra gånger så ställer han upp för mig, och står upp för mig!
Han är så fin,genom det lite tuffa skalet..:) 
Min Bror är Underbar och jag Älskar honom mycket mycket!


Kommentarer
Postat av: My

Vad gullig, kul att ni hittar på en massa roliga saker tsm!:D Saknar dig super mycket!!

2008-07-21 @ 19:06:31
Postat av: G Hj



Tänk att du har upptäckt vilken fin storebror du har En stor kram!

2008-07-21 @ 22:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0