Väntan,Bus,Träning...

sitter just nu svettig,allmänt ofräsch och helt utpumpad på mitt golv och trånar efter min säng med ett mångfald av gosiga duntäcken...Men,en dusch vore på sin plats innan nerkrypandet! har varit på ett bra och minst sagt roligt frikispass! haha,det va toalettdörrar hit,och snubblingar och handbollsskador,ja bara urban vet vad..:)

har haft en fin fin dag,tog med min lilla klump till öppna förskolan där han fick flörta lite med två söta flickbebisar!
väl hemma hade vi lite mat ätar tävling,skumt nog vinnar alltid den lilla rackaren!

eftermiddagen gick åt till att i min väntan städa (hade en liten inre deal med mig: om det inte är städat på ditt rum får du inte börja använda datorn! mkt bra uppfostran! ) jaa så nu har jag minsann städat! Randi fick ta över min väntan lite medan jag och my åkte iväg till "do-it" (don't ask) rondellen och beställde klipptid! ahhh! klipper mig fredag klockan nio,även en viss kulörstänk kommer hamna i mitt yviga rufs! är på vippen på lugg kanske? hmm..

jaa,men hur gick det då med min väntan, på min fina dator!?  nötterna har givetvis börjat skicka den hem till vargvägen i småland! hallå! jag skreb ju svalnäsvägen 4! åh..så tack o lov att jag ringde,den stoppades i jönköping typ,så nu står statusen på "på väg" så jag ska vakta dörren imorgon..tils jag börjar vid 14 iaf :)

innan vårt hårda och härliga träningspass så var my och maria här,vi mys busade lite..my lärde mig stretcha! ehh,not! bildbevis kommer! :)

idag har det kommit fram en lite lockande sak till min framtidsfråga:
finns en familj i grekland som söker au pair, från aug 08 typ..de har två pojkar 4 år,som gillar att vara utomhus och leka..speciellt att bada vid stranden fem minuter där ifrån!!! tiderna är 9-14! lön vet jag inte..LÄTT att jag ska söka..trots att jag sa igår att jag inte skulle va barnflicka igen:) men ingen är väl felfri nog att ändra sig!? ja och söka går ju alltid att göra!

ett litet minus med min fina dag är: det står två otroligt lockande semlor i kylen! (mm jag vet,äter inte semlor,inte min grej..) men det är ändå den där grejen, två styckien,jag hade ätit en bara för att få va med i semel gemenskapen! men nee,matilda går ner till sitt kryp in och firar fettisdagen ensam med att bita på naglarna..
oj,tog nog i lite där ja..men det känns lite..

imorgon är det sovmorgon! whii,filmtajm inatt! :)
och jag kommer drömma så gott om piff och puff!

sov sött och dröm om alla småkryp du mött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0