Trött som en klubbad Oxe!


Efter ett skivstångspass och ett brädpass så är jag en aning trött! men hallå va bräda va kul! det gick jag verkligen igång på! så illa skoj! skivstången är riktigt kul den med,fast på ett annat sätt,där pressar man sig själv till det yttersta medan man kan lotja runt på bräda!

nee,nu väntar min bana,apelsin och min joghurt tillsamans med några scrubs avsnitt!

Imorgon är det torsdag..
Imorgon är det dagen innan min helg..
Imorgon är det en alldeles outhärlig dag..
Imorgon är det en onödig dag..
Imorgon kan alla lyckligt kära gotta sig i andras elände!!

Hoppas alla får en väldigt fin alla hjärtans dag!

min ska som sagt bli framför film med rutgard! :)

hopp o hej!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej vännen min. Har just ägnat den senaste timmen åt att läsa ikapp. Minst sagt roligt =) Visste ju redan en hel del men kul med bilderna och alla detaljrika förklaringar.
Har just gett dig en ny läsare. MIn käre far =)
HA det nu gott in vän så kanske vi kan höras imån!?
Kramisar

2008-02-14 @ 17:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0