Thank God It's Friday



En riktigt härligt fint go och alldeles harmoniskt bra dag!

Morgonen började med barnaskrik utanför rummet,dags att leta rätt på ipoden jag inte orkade få fram när jag väl la mig igår..på med lite härlig musik,vända sig om och lägga ena kudden över huvudet,Ahh,en timmes sömn till.. vaknade halv elva seg som en kola.. ringde till Myse pyse :) riktigt seg på att träna,tanken på att inom en halvtimme skulle jag ha bytt om,ätit frukost och va på väg till mörby,den va inte helt lockande,men jag tog tag i mig och vi beslöt oss för att fara iväg..
Som alla andra gånger jag kommer in i den ljusa och härliga träningslokalen så blir hela livet helt vänt,haha helt rubbad känsla,men jag mår verkligen så sjukt bra! älskar det stället! speciellt när vi börjar med första rörelserna,eller om det är ett pass med ett speciellt härligt move,tex dagens 80-talare! jag blir bara helt sprallig och leendet sträcker sig från ena örat till andra! Underbart! Bra start på dagen!

sen följdes det av härlig lunch m My och Randi- Tacos! åhh,älska!
härliga samtal med Randi under dagens gång! riktigt härligt,de gångerna vi får tid och det blir naturligt att vi börjar prata så blir det alltid väldigt bra och givande! 
sen var det ju givetvis dags att dra gång med dagens stora måsten: * Dammtorka mitt rum.     * Plocka iordning lite *skriva CV     * fylla i ansökning till betel


Hm,utvärdering: En snabb men godkänd dammning blev av,plockade iordning rummet-Fint! efter 10 minuter hade tredje världskriget befunnit sig där,igen!
ansökan gick helt ok,fyllt i pappret iaf,nu ska jag skriva ett personligt brev bara,ta foto,skriva hälsointyg..
CV, usch! jo började skriva upp lite punkter: utbildning... Jobb/praktik... tänkte utgå från dem sen när jag skrev cvt så jag fyllde i dem lite och så,det jag mindes typ..nästa kategori var mig själv: mm,typ framåt,posetiv,glad..och sista jag kom på var: gillar att få saker gjorda. där lämnade jag cv skrivandet för dagen! :D haha!
bra att man har sån självinsikt!

Innan kvällens punkt så bar det av mot mörby badet för en liten lyxbehandling: Solarium! tyckte My och jag att vi var värda,riktigt skönt,somnade efter några få sekunder :)

Kvällens punkt var att bege sig in till stan,till citykyrkan för att för en gångs skull träffa denna småländska mirjam som jag smsat med men som jag aldrig träffat! visar sig vara en väldigt glad och go tjej! riktigt trevlig! mötet var bra! många bra ord sades! :) träffade kära Sun,körledaren i korskyrkan! såå härligt! hon är alltid så bra,hon har svar på tal,tips och goda råd! så fin person verkligen,hon säger precis vad hon tycker och tänker,på ett väldigt bra sätt,hon säger det om hon är medveten att man kan ta det! gillar henne skarpt! hon var så exhalterad över min Usa resa! haha,hon pekade strängt mot mig och beodrade mig att ta mig till svarta kyrkor! vilket jag givetvis redan räknat med! haha,det roliga är ju också att André crouch kommer till fillan i april,och det tyckte hon absolut jag skulle till(JAAAA självklart! ) men hon tyckte också att jag definitivt skulle prata med honom sen ocj fråga efter lite kyrkor och tips och så..haha,ja vi får väl se hur det går med det..känner jag Matilda rätt så hade jag ju iofs inte blivit så förvånad om hon gått fram och börjat snacka med honom :)

efter mötet och minglet så begav vi oss mot cafe 60 som var överbemanat, plan B var tinas place! och Hallå?! vilket ställe sen då? helt underbart fantastiskt fint! helt underbar lägenhet! där blev det fikamys m Tina,Mirjam,Frida,Stefan och mich.. trevligt,väldigt bra samtal,djupa och väldigt givande! avslutade hela kvällen med en liten härlig bönestund! härligt avslut!

och nu sitter jag här,med en känsla av förnöjdsamhet,glädje,tacksamhet och HUNGER! åh,håller på att smälla av! orka gå upp och fixa något så här dags! men hjälp imorgon när jag vaknar kommer jag ju få krypa upp för trappan,hemskt att vakna hungrig..aber aber,kanske kan hitta mig en banana nånstans...:)


Here you stand all alone,lights are down and the crouds are gone,and you wonder what tomorrow holds for you..You feel so afraid cause you know just what you face and you're not sure you have the strenght to make it trough. You try so hard to pray but theres nothing left here to say, just keep holding on and beeliving, deep in your heart ! When the feeling is gone and theres no hope at all, turn around with your fears, finding love waiting there,thats where your heart belongs ..he'll be faithful till the end..
                                                                                                                    
East to West-When the feeling is gone

alltså,en riktigt BRA dag! hittade mig dock inge prince charming till mor och far ikväll,men kankse en annan kväll,vem vet,rätt som det är dyker han kanske upp på sin nobla springare! snart är det dags för mig att drömma vidare i sängen :)

Godnatt alla kusar!


Kommentarer
Postat av: G Hj

Det ser ut som du hittat tråden igen Det gläder mig Ha det bra och fortsätt på samma linje kram G hj

2008-02-16 @ 19:21:55
URL: http://matildalp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0