Tårtelitårta!


Oskar borde vinna pris för absolut bästa kommentar! NOT! :)
jo,men givetvis var det ju att jag kissat i sängen..För det första (snart) tjugo och kissar fortfarande i sängen, för det andra,om fallet nu varit så att jag kissat i sängen skulle jag då skriva det på bloggen? isåfall Varför?? :)

Äntligen klar med tårtan! hoppas innerligt att Stina inte läser denna,men hon är nog inte medveten om mi blogg,hoppas hoppas hoppas! den bleb iaf inte lika bra som prinsess tårtan men,den är ändå fin..hehe lite barnslig kankse,men hon fyler ju iofs "bara" 19 :)

träningen va helt makalöst härlig! körde på som bara den! så härligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen!! kul!

Till helgen kommer Linda! ska bli jätte härligt att få träffa tösabiten igen!

nee,nu ska jag packa upp väska,kolla upp musikal och svara på några sms..(oh,det lät poppis! ) :) fast är nog bara så att jag varit sen på att svara :)

sov så sött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

godnatt sov gott mlhj

2008-02-19 @ 22:15:47
URL: http://matildalp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0