Still Sick..


usch, fy, och blä!

avskyr att va sjuk! fick springa till toaletten hela natten,två gånger varje timme typ..:( spydde och ja.. lämnar resten osagt..

inte nog med att mitt rimm (stavas det med två m?) igår va sjukt dåligt,så hade jag ju skrivit blipper? vad i allsindar är blipper???

nu har jag iaf fått i mig lite mat,åt en halv rostad macka och en mugg nyponsoppa för några timmar sen,verkar som jag får behålla det..men i och med mitt illamående är jag på gränsen till att stoppa fingrarna i halsen..:(

som sagt,tur är ju att vänner finns..dock problem,bara fyra avsnitt kvar och säsong 6 är inte nere än...!
får bli lite scrubs istället,film klarar jag inte av,alldeles för ansträngande..

tack mor,far,inga,mormor för alla fina tips..:)

hej hopp..


Kommentarer
Postat av: ghj

Mitt kära lilla hj Hoppas din sjuka är över nu så morgondagen blir bättre än det här dygnet Då blipper du vara sjuk (ett m till rim) Kryp ner under dina täcken och sov så gott En stor kram

2008-02-27 @ 21:50:14
Postat av: ghj

lhj I natt får öronen vila Skönt

2008-02-28 @ 22:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0