Sömnisch,Täby,Städ...

Godmiddag!

Helt underbart väder är det idag! såå härligt! solen skiner,fåglarna kvittrar, och matilda ska va inne och städa hela dagen,yihooo! :)

blev en lite för sen natt,men kom upp till halv tio iaf, gjorde mig redo och åkte med mackan i högsta hugg med My hem till henne för klädesbyte och tandborstning :)  Täby köpcenter nästa anhalt..

 Tandborstning och glatt humör, jajamen,redo för shopping!

Blev en stressad rutt i täby men ack så trevlig,Matilda fick dock hålla hårt i plånboken,hittade alldeles för mkt fint och bra!
Vi spenderade en tid på Gina,trots att My körde tidstricket så blev det en stund :)

  haha! läckert,ingen alls som tittade konstigt på My,nej då!



  Mina inköp blev svart linne på H&m,klänning indiska,Skjortklänning indiska,mm nöjd! ska prova igen ikväll med lite annat till och se om jag är nöjd på riktigt..:)

  funderar på att klippa mig lite kortare,ty denna längden,lite lite längre kanske..men hm,väldigt tveksam..hjälp tas tacksamt emot :)

______________________________________________________

Nu har hela nedervåningen dammsugts,hela övervåningen plockats iordning och dammsugts..kvarstående moment på listan efter min lilla vatten rast..:)
- dammsuga mellanvåningen,våttorka golvet kök,toalett och hallen
- torka micron innsidan
- våttorka hall nere
- städa toalett uppe

jaa,dags att dra igång igen helt enkelt :)  dammsugaren har blivit min bästa vän,och den hjälper mig verkligen bli av med huvudvärken också..

ikväll bli det träning,brädpass! skoj!

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0