Sömn,ansökan,klänning!

I need some sleep
I can't go on like this
I'd tried counting sheep
But there's one I always miss

Everyone says
I'm getting down too  low
Everyone says
You just gotta let it go

I need some sleep
Time to put the old horse down
I'm in too deep
And the wheels keep spinnin' round

Just gotta let it go

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------


En alldeles för trött dag idag..också! helt borta när klockan ringde, kom upp ur sängen 08.05,jaa 5 minuter efter att jag skulle haft frukosten klar,bra jobbat matilda! dock inga problem för randi,men jobbigt trött va jag..
gick och la mig vid tio tiden direkt efter min extra braiga shopping i kista m maria,värst klippen på rean! gutt! fina klänningar till USA resan! trots att jag la mig tidigt så låg jag med mina tankar som sällskap till ca 12.20,det va iaf sista gången jag kollade på klockan.. suck!


nya klänningen: 49:- på H&M! I like!

dagen har ändå gått rätt snabbt,tack o lov! fått kämpa ett par gången mot att de salta ska rinna ner för kinden men nu ska jag minsann bita ihop,detta får inte ta överhand som det gjort så många gånger förut,måste lära mig slå bort alla negativa och hemska tankar! just gotta ler it go!

ska precis börja skriva på min ansökan till Betel tänkte jag,nervöst och konstigt i och med att jag inte riktigt vet om jag vill,men bättre att söka än att inte göra det iaf..

fick mail från rhodos linda idag,hon och hennes man hade övervägt att vänta på mig till september,men det hade inte gått ihop med nyöppnade butiken och allt..men det va kul att de ville ha mig så pass..

nee,dags att fixa ansökan sen ska det bli en tidig kväll igen..hoppas på sömn också :)

grymt bra låt :Looking back on your love - ELT (de är överhuvudtaget helt grymma! underbar musik! )

hopp o hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0