Sjuk,Trött,Hungrig...


Jag har blivit sjuk..:(

Förmiddagen var gräslig! tack My för hjälpen.. hade Fabian till fem tiden,mådde så illa!
Eftermiddagen och kvällen har jag spenderat i sängen..Eller ne förresten,vi leve ju i ett ärligt land, Jag har spenderat eftermiddagen och kvällen på toaletten och i min säng..
Vattenverket hade lätt anställt mig! :)
är så sjukt hungrig! men vill inte ha ngt,dels för att äta är helt oinbjudande nu,och dels för att jag ändå inte får behålla något..

Tacka vet jag Vänner! mina avsnitt börjar dock ta slut..försöker få ner säsong 6 nu..tar lite tid..

nej,orkar inte mer..

snart blir jag nog kry,då blipper jag spy..

japp,sjukligt dåligt rimm..

Kommentarer
Postat av: ghj

Stackars mitt lilla hj Hoppas du får sova gott i natt och att det är bättre i morgon Det smittar väl inte om du får en stor kram

2008-02-26 @ 21:50:17
Postat av: My

Min lille vän!! krya på dig!=)

2008-02-26 @ 22:01:22
Postat av: AK

Jasså du har börjat blogga igen?
Kul!!!
Var en hel del att läsa sen sist jag var inne här...men vaddå polis??? :-)
Krya på dig, Matilda!

2008-02-27 @ 21:06:49
URL: http://amomentlateriburstintofire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0