Platt fall,Lekpark,Upp och Ner


Mm ännu en måndag. Min måndag började av en otrolig trötthet! gjorde ont i hela min kropp,själ och sinne vid vetskapen att jag måste gå upp ur min sköna säng..

Det fortsatte inte jätte bra.. Kollade upp lite om högskoleprovet i och med sökningen till Polishögskolan,givetvis gick anmälningsdagen ut 15 februari! Platt fall! jaha då blir det inte det heller.. förrän om ett och ett halvt år!  sketans kaninöra!
My kom och höll mig sällskap med barnen en stund, tack o lov för det! Jag va helt slut,tjurig och hungrig!

Men allt vände till eftermiddagen.
My hämtade upp Ester,Amanda och mig, det bar av mot lekparken! en som ännu inte va upptäckt av de fem musketörerna! Jag undrar vilka som hade roligast? de under fem eller de över femton?
(rätt svar finnes längst ner på sidan...)



Till er alla från mig.. :D bjuder på den idag,bara för att det är måndag!

My är en väldigt fin liten tös! har sagt det förr och säger det igen; Hade absolut inte trivts så bra här som jag gör om jag inte träffat dig! Tycker om dig min vän!

    Du Är Vacker!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

The words have been drained from this pencil,sweet words I want to give you..
And i can't sleep, I need to tell you, goodnight...
When we're together I feel perfect when i pulled away from you I fall apart..

How could I ever let my heart believe in one who never gave enough to me?


Godnatt...



Rättsvar: Givetvisdenliteäldregenerationen...



Kommentarer
Postat av: My

Hihi,ja oj vad kul vi hade!:D Det får vi göra om snart igen!=) Tack Matilda, hade inte klarat mig utan dig!!!!

2008-02-26 @ 07:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0