Nätter..

Mm,klockan är 03.50 och Ja jag är vaken,dumt? JAA! men jag har faktiskt försökt sova,men icke..
skulle bara kolla mailen,men inte något så varför inte skriva lite :)

varit en bra kväll efter mycket om och men..
mitt blodsocker föll lite väl snabbt och ja,en snärre katastrof utspelades,men inga kom till skada,mer än några tårar här och där,men sånt hör ju till..

var hos richard med Jakob,Simon och Elina,richards super trevliga klasskompis! riktigt go tjej!

massa bra musik strömmar ut från datorn! härligt!
East to West, Michael Ruff, david Foster, med mer med mer..nice..

men nee,nu måste jag lägga mig igen,hoppas på att jag slipper bli väckt 07.15 imorgon också!

natti natti! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0