Min Helg!

Kanonas! fabiloso! magnifiko!

har haft en bra helg! lite blandat.. efter fredagaen kom lördagen.. shopping med tjejerna i stan,städing,och sen den efterlängtade kvällen med utgång! den blev med lite blandade känslor,men helhets betyget väl godkänt!
Söndagen är ju dock en helt underbar dag! har äntligen fattat grejen med söndag, det är ju nästan som en extra dag,på lördagen tänker man att det är slut,men icke! då har man en extra dag! och nästan alltid fint väder!
dagens söndag har varit helt fantastisk! började med att gå upp ur sängen med en alldeles härlig känsla av trätthet men ändå sån glädje att det var en ny dag! Tack!
begav mig med buss och tåg till kyrkan (korskyrkan) mötte där Richard,och lite annat nytt folk! mycket trevligt! och ett bra möte!
dags för lunch på Corner! väldigt trevligt! jag,richard och jakob! hel skönt,avslappnat och gott! fint!
hemvägen va riktigt härlig! vi letade sol och hade det bra! :)

Mötte upp my och linnea i mörby,och vi började vår vandring från mörby och hem! så skönt och härligt!
så vi hoppade faktiskt träningen idag,vi hade redan träningsvärk sen gårdagens shake,och vi fick oss en lång promenad,men imorgon!
det blev en spontan och trevlig picknick på mitt golv och filmkikande istället! nice!

Trots,eller på grund av,eller vad man nu ska säga, ja i och med denna underbara söndag känns det extra hårt idag med vetskapen om att det är 3 månader kvar tills jag slutar.. men däremot 3 månader och två dagar tills jag flyger över till min fina!
tack o lov för resan,jag hade aldrig klarat av att lämna detta annars! från detta till emmaboda,nja tror inte det..inget illa ment emmaboda,du är jätte fin och härlig! men jag har hittat så mkt nytt här,har börjat arbeta på något bra,som jag inte vill lämna bara så där..känns jätte tungt att det snart är "över".. men jag kommer tillbaka! efter sommaren är det matilda som står och knackar på stockholms portar igen!
kanske....

nee,nu är det dags att förbereda sig för sängen så det inte blir så illa sent! bädda in mig i mina mjuka duntäcken :)
ja,men hallå!? våren är ju för sketan här! helt underbart! vår promenix var full av vårtecken! fixade trädgårdar,krokusar på väg upp,gula vitsippor,snödroppar!! och det bästa av allt: Ni vet den där underbara doften som bara finns på våren,början av våren,lite torr lukt men ändå så härlig och god! den är ny och fräsch! allt blir så bra på våren! :)

" I do have magic beans!"


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0