Måndag morgon,vackrare var gång jag ser dig!


Måndag morgon är kanske inte så vacker,men Björn Skifs låt är helt okej! :)

min morgon började med en helt förlamad kropp som visade sig vara fastklistrad?! i min madrass..Nee vet inte hur det gick till men så var fallet,efter många slitningar och mycket drag så lossnade jag till slut,väldigt bra lim det där.. !

tillbringade förmiddagen på öppna förskolan med Klumpen, och eftermiddagen hemma och i simhallen med tjejerna plus My och Ingrid.. väldigt trevligt! Äntligen var det dags för ester att ta det stora klivet till att våga åka aquarutchen! modiga och tappra går vi upp för trappan,väntar på vår tur, det går bra,men huu så slött,Då kommer matilda på det gamla tros-tricket! aha,hon testar med ena sidan,drar försiktigt in trosan lite grann,o du milda vilka hala skinkor! full fart rätt ner! Matildas löfte om att hålla Ester över vattnet när de kom ner,kunde hon ofattbart nog hålla,men et kom dessvärre en gigantiskt stor våg efter nerpluppet! haha! En val och en minisäl kom flygandes i vattnet! Amanda,My och ingrid satt på en madrass i vattnet och hånades! :D kul va det, blev minst tre åk till,sista gången med hela tros-tricket! :)

Snart är det dags för Friskis&Svettis! härligt! är helt slut,men det ska bli skönt att få röra lite på sig innan bakning ikväll! ännu en tårta! :)

nu bankar maria på dörren..

Tjaoo!

Kommentarer
Postat av: Oskar

Kiss i sängen?

2008-02-18 @ 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0