Mamma,Älskar,Kladdkaka...


 Vilken härlig eftermiddag det blev! yeah!

hade Fabian ett bra tag till,vi myste och lekte lite när han vaknat,idag har han lärt sig "high five" :)  senaste tiden har han också lärt sig låta som en häst,visa hur stor han är (hur stor är fabian? (fabian upp med armen över huvudet..) Såå stor..) och idag high five.. han kan också stå själv några få sekunder,han är på gång den lille killen! min lilla fina klump! :)

efter lite städning och fix med musik på datorn så var det dags att ta tag i sitt liv.. planerade upp den halvt planerade trippen till kista m my och maria.. mitt i alla samtal m massa folk så ringer min kära mor..(hade precis tänkt att de aldrig ringer..bara jag som ringer..visst vi pratar ju varje dag,men ändå :) ) jo iaf,jag börjar babbla om att jag ringer upp i och med att My är på andra änden,men hon hade en sak hon ville säga: "Jag har fått jobbet!" min reaktion var ett skutt och ett (några) flickiga och tjutiga skrik, min mors reaktion på detta va: "skrik inte!" haha varför inte?! Hon är så bra min mamma! av 158 sökande fick min fina mamma jobbet! GRATTIS!
inte nog med det, så går jag upp till övervåningen till Randi och barnen,,, Fabian ligger och tjurar på golvet, tar upp honom och myser lite. Randi kämpar med att få Amanda pyjamasen,det är i detta skede Amanda är i sitt esse,hon älskar att bli jagad halvnaken :) hon kommer fram till mig sätter sig i mitt lediga knä och följande utspelar sig:
Amanda lägger armarna om min hals och med fin och härlig röst säger den lilla fina flickan:
" Matilda,Jag Älskar Dig!" 
Jag har aldrig varit med om ett mer magiskt ögonblick i hela mitt liv! tårarna samlades i mina lgon och de rullade få och små ner för min ena kind! jag sa till henne att jag älskar henne också och att det va det finaste någon sagt till mig,hon sprang upp i sängen och satt och små myste lite med det finaste leendet i världen! och hur jag ska klara lämna det här är för mig fortfarande en gåta!
på tal om kärlek.. igår hade ester och jag ett fint litet samtal :) Hon är lite små kär i Joel,hennes "lekkamrat" i klassen... han är inte som de andra killarna,han är lugn och jagas inte.. på frågan om hon hade kramat honom fick ag ett stark och snabbt: "NEJ!" efter en liten stund började hon prata om pussar. så jag frågade om hon hade pussat Joel..: "Men asså matilda, jag har försökt,men han gillar inte pussar,han tycker inte om att bli blöt, och pussar är ju blöta" hihi,min lilla 4 åriga ester! sen fortsatte vi prata om varför man gifter sig och vad kär är och så där..barns tankar är ju heöt underbara!

Nu ikväll va My,Maria och jag en sväng i kista.. trevligt.. vi hittade fina trosor! :) eller My,va de inte lite smala? (bakvända stringtrosor kan lätt bli lite smala framtill..:) )
"One day I'll fly away.."  haha!

Imorgon kommer Linda som sagt.. ska bli rackarns trevligt..dock synd att hon inte får chans att träffa några av mina vänner..men vi får ha en mysig och härlig helg bara vi! hon fyller ju år på lördag! 22,inte illa!  :)

nee,lite fix innan min kvällsliga vänner stund..


Min blivande pojk,kille,man,kärlek,kyssobjekt,livspartner ska vara som det kladdiga i kanelbullen,som det goda kladdiga i mitten av en kladdkaka! :)

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: MA

DE LÅTER SÖTSLISKIGT OCH SMETIGT.

2008-02-21 @ 21:55:26
Postat av: M

hehe.. *flygeer* haha.. Grymt trevlig kväll..
Ha en bra helg nu! ses om 10 dagar ca ;)

2008-02-21 @ 22:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0