Long looong time ago

tjollahopp!

haha tror inte många av mina då få läsare läser nu:) hjälp,hade mig ett litet uppehåll där ja..blir så utan dator..lättast att skriva blogg med dator har jag kommit på,är inte så dum alla gånger inte..:)

men nu är det dags att åter igen gå tillbaka till bloggandets mystiska värld..

snart kommer min så otroligt efterlängtade dator! åh,vill ha den nu!

har haft en bra tid sen sist tycker jag :) allatid lite ups and downs,men va katten det hör väl till..

mitt stor mysterie just nu är vad som ska bli av mig efter min barnflicketid..
det första vet jag: USA! underbart! åka och hälsa på min fina flicka Lollo! en hel månad fullt med skratt,äventyr och massa andra lollo/matilda ting!
och till sommaren blir det sommarjobb i metropolen emmaboda,helt sjukt va det hgänder saker där under sommaren,wow!
men sen då? hm, just nu ser jag tre alternativ!
- folkhögskola  (dock inte vidare sugen på det just nu..)
- Jobba i emmaboda på flygt (få ihop bra summa pengar,om jag får jobb vill säga :)
- Jobba i sthlm (hitta jobb,plus lite barnflicka,får bo här om jag vill..mm lockande! )

den som lever får se! vem vet kanske bär av mot helt andra nejder!

nu ska det förberedas mellan mål åt mina lilla guldklimp som ligger nere och sover!

Tjaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0