Linda,vattengympa,Musikal...


Nu är hon här.. Lilla Linda är på besök!

i och med att hon kom med ett tidigt flyg har vi redan hunnit med en hel del idag.
jag mötte upp henne på staionen,sen tog vi tåg och buss hem, och fixade ihop en rackarns stor och god frukost!

Efter lite stress och vissa dörr problem så åkte vi till Meley badet och va med på vattengympan.. eller kanske vi borde kalla den pensionärsgympan..:) meen så söta de är! härligt va det! plus lite bubbel!

nu har vi en liten återhämtning,Linda ligger i min säng,så jag ar ingenstans att åtehämta mig på :) ikväll blir det nog Musikal: Jekyll&Hyde! grymt roligt! ska in till 17,så fanns det sista minuten biljetter! hoppas vi får!

ser fram emot en härlig helg!

Todiloo!

Kommentarer
Postat av: lhj

Vad trevligt att du går på "vattengympa med pensionärer" Det är bra att börja i tid! Tänk vad härligt när alla både unga och äldre har respekt för varandra Fortsätt med det Det var visdomsordet för i dag En stor kram! ghj

2008-02-23 @ 10:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0