Irritationenbarabubblargenomöronenpåmig!

Mm,viss irritation hos fröken Limslätt idag...
först och främst: alldeles för få timmar sömn! kunde inte somna igår,låg och vred och vände till ca 03.15 igår,suck pust och stön..!
och nummero två: den sketans dumma leveransen kommer inte idag heller..jag bli så trött på det här nu..är inte alls sugen på nån dator nu..åh,ärthjärnor! pratade iaf m en trevlig kvinna som hade försökt fixa det igår,men chaufförerna och några andra skrynklade perdsoner hade krånglat till det..men hon lovade att se till så den är här imorgon! Tack o lov att hon va trevlig annars hade jag väl blivit ännu buttrare:)

men annars tycker jag det är bra.. My Py åker till fjällen i detta nu,lite tråkigt med en helg utan henne,får se hur det ska gå..:)
ikväll är det barnvaktnings dags igen,R och M hade råkat dubbelboka så båda ska iväg..får hoppa över träningen ikväll med.. menmen..

jag borde ta mig ut och få lite luft innan kvällens stundning..men jag har en viss aning om att sängen och Vänner kommer vinna kampen mot luft och ensam promenad:)
jaa,på tal om vänner! jag önskar mig verkligen den i 20 års present! åh,den hade förgyllt min annars väldigt bra vardag,men tänk så BRA den då hade blivit:) kanske inte någon passande 20 års present,precis som min mor inte tyckte disneyfilmer var en bra studentpresent?? hallå? :D

nee,i och med att det säkertt blir en liten skriftlig rapport senare denna tyorsdags kväll så är det minsann på tiden som jag slutar skriva och tar mig an viktigare sakerr här i livet..

~I have magic beans~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0