Förträffligt,Dusch,Polis



Min helg har varit riktigt bra!
Linda och jag har haft fullt upp. Vattengympan som sagt,håller med "Ghj". riktigt bra visdomsord! :)

Musikalen, Jekyll&Hyde var enormt bra! väldigt speciell och annorlunda mot de andra musikaler jag sett men riktigt bra! lite mycket död kanske :) sarah dawn finer var dock sjuk,men hennes inhoppare var helt fantastisk! riktigt bra helt enkelt,tredje raden,inte illa!

Vi hade dock ett litet problem. Ni förstår det va två gossar där, lite små söta (inte för att Linda och jag kollar så mkt,Nej då!) men vi hade väldigt svårt att kunna avgöra relationen mellan dem. jag står fortfarande fast vid att de var väldigt bra kompisar,och att den långa Kanske hade lite andra förväntningar.. men efter tidningssmällen så tycker jag vi kan fastslå att de Inte va en dejt iaf..Mm, vi har haft våra problem den här helgen:)

Lördagen var Lindas födelsedag! Grattis (igen) :) hon fick en liten frukost på sängen,och en liten symbolisk present,en skarf från mich.,hon fick även musikalen kvällen innan.. en riktigt bra start på dagen,mysig frukost yill film.
vi kom iväg i bra tid. åkte in till stan och strosade lite. Sprand nästan in i salem Al Fakir,det ni :)
Linda har haft lite problem med stadslivet,men hon har klarat sig förvånansvärt bra! ;) men hon har lite väl många fördomar tycker jag! bara att acceptera,du har fått dig en inbiten stadsbos vän/syssling :)

Kvällen var det dags för barnvaktning. blev en väldigt lugn och skön kväll. Fabiam va dock lite sjuk så han va lite gnällig,stackarn!
vi tryckte i oss massa tacos,kollade på det pinsama melodifestivalen! mm, melodifestivalen är sveiges största skämt! tack o lov för Luuk och Björn!

Idag har varit ännu en härlig söndag!
lämnade av Linda vid flygbussen i stan,sen tog jag mina krumma ben så snabbt jag kunde riktade mot korskyrkan..kom i början av predikan,tror jag :) riktigt bra möte! gav mig mycket! trivs i kors. mycket trevligt folk!
sen blev det lunch på biffhouse jensen med Richard,Jakob,Elina och Fredrik. mycket trevligt och gott!

Jag avrundade där någon gång på em och drog mig tillbaka hemåt,så sjukt kissenödig så jag trodde jag skulle spricka! Smärta!
My och jag hade oss en mys-kväll. vi hade tänkt träna,men kvällens pass lockade inte så mkt,och vi kände båda två för lite återhämtning!

Tog mi en dusch för en liten stund sen..allt började bra,varmt skönt och bra! tills jag tittar upp i taket... Hela jag stelnar till. I taket på min inte så nya och inte så jätte fräscha dusch sitter en spindel!!!!! Spindlar är helt okej annars,men tanken på att den skulle kunna ramla ner på min nakna kropp gjorde att jag freakade ut totalt,jag har aldrig sköljt ut mitt balsam så snabbt i hela mitt liv! :)


Har ju massa fundeingar på vad jag ska göra efter sommaren..eller jag har egentligen inga funderingar,mer funderingar om vad jag ska göra. betel är ju ett alternativ men det känns väldigt otaggat just nu..papprena bara ligger i mitt skrivbord och hånar mig! Flygt och emmaboda lockar till viss del,MEN jag kommer klara det nån månad sen komme rjag klättra på väggarna. och då vill jag ut och resa,då kommer ett stort MEN till, vem ska jag resa med? en rätt viktig parantes.. eller så kan jag ju va kvar här och jobba. får bo här och jobba några timmar vid sidan av ett annat jobb. men kommer jag palla bo kvar här?
Nu kommer dock det jag funderat på ett bra tag men inte riktigt nämnt eller ja,nåt. Polis har jag varit sugen på ett bra tag. Har suttit och läst en massa om ansökningen nu och så. mycket verkligen,men för en gångs skull känns det inte, hu neej, eller ne det här klarar inte jag. utan det känns iaf lite som jo det kanske skulle kunna gå.
  får se. den 4 mars är det iag info möte på kungsholmn,funderar på att ta mig dit. vore intressant.
antingen det eller något med träning. men va ska jag då bli? personligtränare? friskvårdskonsult? ingen aning.
får fortsätta be för detta och fundera vidare. allt har ju sin tid.!

nee,nu väntar lite Vänner,och nyladdning inför veckan. barnen har sportlov,så det kommer bli en heltidsvecka.jag kommer va helt slut!

hej hopp!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är riktigt förvånad över hur bra det gått för mig, tre dagar i storstan!! måste vara sällskapet! =) Och det där med fördommar.. Matilda, de är ju till större delen sanna! ;) tack för en underbar helg gumman!

2008-02-25 @ 20:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0