En vanlig torsdag utan krussiduller..


Jag överlevde! jag lever fortfarande! Helt frisk och kry!
DOCK, inget bultande hjärta, inga stora rosbuketter,inga hemlig eller ohemlig beundrare,inga fina kärleksbrev,ingen kyss på mina läppar...oj,lite väl där kanske :)
ne men jag överlevde dagen! är mäkta stolt,och det blev till och med en bra dag,en bra torsdag inget annat..märkte ingen skillnad egentligen..fick några få fina sms och givetvis var ju Täby smyckat med stora hjärtans ballonger och överallt satt nykära människor och fikade,pussades,myste eller bara va helt kärleksfulla öppet mitt på allmän plats,vilket borde förbjudas tills jag har hittat någon att gulligulla med, Punkt slut!

dagen bestod av:
- Öppna förskolan m Fabian,massa sockerkaka m. Emelie! Mm,bara vi som äter av den,stackars Monika,där har hon stått och bakat (färdiggjord) kaka varje morgon,så är det ingen av Djursholms fina och välpaketerade mammor som äter något?? jaa,givetvis så är Emelie och jag där med en hjälpande hand,hjälpsamma som vi är! :)
- Promenix hem i det kalla med Oh så härliga soliga vädret!
- Mat. Variant tacos och potatis/grönsaks gegga till klumpen..
- Massa mys och bus med The Klimp! på ett helt strålande humör,massa goggel och slängningar hit och dit,en liten stjärna helt enkelt!
- Hämtning av Ester,disco i bilen till "Cara Mia" (är såååå trött på den nu,varje gång Ester och Amanda sitter i bilen när jag kör: "Caja Mija,Snäääääääla Matilda, på jätte hög musik och super fart" )
- slapp innan en körning till Täby för att återlämna ett grått klädes tält jag köpte igår..:) de pengarna kundejag ju dock inte bara låta va, det blev nya öronhängen och en undebar svart "klänning" helt fantastisk urringning i ryggen! 
- efter att tiden gått alldeles för fort stressade jag hem,duschade,fixade iordning mig,slängde mig i bilen igen..
- till midsommarkransen för en kvällsskiss med Richard som var följande.. Thaimat,kaffe m. Glass(choklad-chili, hm,speciell,stark enligt mig,kan ha varit maten jag åt innan dock:) ) massa prat..trevlig kväll med grabbarna två,jakob joinade också efter lite plugg! haha massa konstigt men cokså seriöst prat :) 

jaa,det va det..

har träningsvärk idag från gårdagens hårda pass..:) blir dock lunchpass imorgon,medel! 

Fick ett fint kort och en chokladkaka från mina mormor och fina gamla hjärtat! Tack! 

Konstigt när vissa tankar och känslor inte stämmer ihop alls,,man tror att man känner på ett sätt,men ändå gör man inte det.. och man vet inte vad man vill,man tror man vet ,men inte.. 
och va sketan ska det bli av en sen?? va ska jag göra efter sommaren i Emmaboda? ska ju iaf söka betel,papprena ligger på min tvättkorg och väntar på att bli ifyllda..hjälp! måste skriva ett cv till flygt också,borde göras imorgon! 

nee,dags för sängen,stackarn,han har ju varit ifrån mig hela dagen! inte ens fått lite mys på dagen..honom kan jag ju iaf lite på,han är mig evigt trofast,frågan är ju vad han säger när jag flyttar tillbaka till mitt ex,min 1.20 säng i emmaboda..hm,måste nog at ett snack med honom så han vet hur vår relation fungerar! 

dags att välkomna en ny läsare.. (vet dock inte om du läst än,men du hade visst blivit presenterad iaf..:) )
Välkommen Christer,Lollos fina pappa! saknar verkligen hela den grejen.. knock knock,slämnger snabbt upp dörren,Hallåååå? (från köket:hej hej matilda,hon är uppe..) antingen slängde man av sig kläderna och sprand upp,eller slängde man av sig kläderna och tog sig sen ett lite samtal eller nåt litet skämt med chsiter eller ulla..så härligt! undrar när man kan göra så igen?! :) får väl komma och slita upp dörren och slänga av mig skorna när jag kommer till emmaboda bara för att..:)

Nepp,Godnatt alla!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tjena tjena. Glad allahjärtans dag i efterskott...hm :S Jag är lite dålig på den där dan alltså. Inte ens klubbor på skåpet i år. Skulle bara kommentera att ditt mail var mycket fint ;P Blev helt stressad av att läsa :) Kramar!

2008-02-15 @ 09:06:36
Postat av: G Hj

ett gott råd Rusa inte framåt med oro för framtiden Lev dagen du har i dag Bed för morgondagen och se med tacksamhet på allt du har runt omkring dig just nu Sov gott l hj

2008-02-15 @ 22:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0