Birthday,Polis,Träning


Äntligen fungerar internet igen! helt rubbat hur beroende man kan bli på bara några dagar,har känt mig helt handikappad utan det nu..
satt och pratade med support nissar idag,så dryga dom är,kan man va otrevligare?? pratade med tre stycken,ALLA dumförklarade mig (av anledning) men ändå!! inte så lätt när man inte är så insatt! mm,skärpning! :)

vår lilla kidnappning av Stina bleb mycket lyckad! riktigt kul! blev en mysig och trevlig lunch!
efter blev det en promenix med My,Ingrid och Fabian,så härliga vårtecken överallt! helt underbart!
väl hemma blev det massa jobb,med andras barn och massa,så min lediga eftermiddag som skulle sättas av till CV skrivning och ansökningar blev inte som jag tänkt.. när det var dags för middag så ringde min lilla mobil,privat nummer.. gissa om jag blir orolig när personen i andra änden presenterar sig som polisutredar i Täby kommun! höll på att göra i brallan! han sa till mig att inte bli orolig,nehe va ska jag bli då? Glad? så sa han att han fått numret av Stina Kramsjö, jag va övertygad om att hon på självaste födelsedagen låg sönderslagne eller helt mosad eller nåt annat otäckt nånstans.. men, när han till slut skrämt upp mig tillräckligt behagade han sig med att säga avd det gällde: Slagsmålet som jag hade gått emellan och hindrat för några månader sen i mörby centrum..Jaa,just d..kändes det lite bätre iaf,alla levde! han frågade lite frågor och så,och kanske att jag skulle in och göra en fotogrejsimojs, se på fem bilder och se om jag kände igen mannen som slogs med p-vakten.. jag är inte säker på om jag skulle känna igen mannen,men p-vakten definitivt,så fina ord han kallade mig,INTE! tacksam skulle han minsann varit jag hjälpte ju honom! sa också till polisen att kag inte visste vem som börjat osv, i och med att p-vakten har bättre situation här så vill jag ju ite göra så mannen åker fast pga av mig,för p-vakten va absolut inte stans trevligaste..kunde likaväl varit han som hanterade situationen fel så det blev slagsmål.. men de skulle höra av sig igen.. hel scary,men ändå skönt att kunna hjälpa till..helt rubbat den dagen.skrek till stina att stanna bilen och rusade ut till två stora män och stoppade ett slagsmål.haha,lilla jag!

igår va det slapp dag.först lite solning m My och sen hämtade jag barnen och handlade,och så gick vi och klättrade i träd.. sen va det dock inte slappt,efter min lilla danssession på rummet va det dags för dubbelpass på friskis..först ut va skivstång,käre min tid va tricepsen brände! kände ingenting förra gången,men ihhh smärta! sen va det bräda! riktigt kul,men benen va lite trötta! :)

nu har jag ju egentligen slutat,men skulle ha fabian lite längre idag,randi och amanda har en mamma-dotter em. så fabian och jag har varit på lunch hos Maria,mycket gott och trevligt.. Nu ligger klumoen och sover bredvid mig här i sängen! Mys! ikväll blir det nog Kista.. och imorgon kommer linda! upp i ottan! :)

nopelidop..nu ska jag hänga lite tvätt,sen ska jag förbereda lite mellis till Fabbe...

tjoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0